Asistentka - 201608

Společnost ADVANCE HR, s.r.o. je česká personálně-vzdělávací agentura, která pomáhá řešit personální problematiku, přičemž klade důraz na efektivitu, individuální přístup a diskrétnost při zpracování získaných informací.


Pro našeho klienta významnou českou obchodní společnost se sídlem v Praze 3  hledáme vhodné kandidátky.

Požadujeme: SŠ/VŠ – obchod, ekonomika, zkušenosti a praxi jako asistentka a praxi v administrativní činnosti min. 2 roky, znalost práce s PC MS Office ( Word, Excel, PowerPoint, Outlook ),  dobrá znalost AJ ( slovem i písmem ), příjemné vystupování a velmi dobré prezentační a organizační  schopnosti , samostatnost, spolehlivost, pečlivost, flexibilitu,  odolnost vůči stresu, ŘP sk B.

Vaším hlavním úkolem bude: administrativně-organizační podpora obchodního týmu, jednání s klienty,  asistentská podpora pro management společnosti, zpracování příslušné administrativní agendy, evidence, archivace a formátování dokumentů, zpracování reportů a  výkazů, příprava propagačních materiálů a prezentací pro promo akce, řešení samostatných úkolů, sjednávání obchodních schůzek, práce s PC.

Nabízíme: perspektivní zaměstnání a zázemí prosperující společnosti, příjemné prostředí, mladý kolektiv, zaměstnanecké výhody a bonusy,   využití jazykových znalostí, dobré platové ohodnocení, nástup ihned. R.č.: 201608

logo

Firma: ADVANCE HR,s.r.o.

Kontakt: Jiřina KAVANOVÁ
130 00 Praha 3 - Vinohrady

Telefon: 272655651

Kód: 201608

Místo práce: Praha 3

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Odpovědět na inzerát


Přihlašte se

Přihlásit se


Registrace není povinná, ale umožní Vám přehled o stavu výběrového řízení.

Při odpovědi na další inzerát nebudete muset hledat soubory na disku.

Snadno si vytvoříte profesionální životopis a vlastní WWW stránku.

... a mnoho dalšího ...

Registrace uchazeče o práci


Práce | Brigády | Moje.kariéra | Poradna | Spolupráce | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2016 Portál práce KARIERA.CZ s.r.o.