Office manager s AJ

Personální společnost ALP consulting, s.r.o. působí na českém trhu již od roku 2001. Společnosti pružně reaguje na zájem firem o nové zaměstnance. Individuálně a profesionálně přistupuje ke kandidátům, kteří hledají uplatnění. Naši kandidáti jsou pro nás především jedinečné osobnosti a partneři při výběru zaměstnání Držíme se zásady: " Lidskost, serioznost, profesionalita." Pro nás je důležitá je kvalita, ne kvantita."


Pro našeho klienta, zahraniční výrobní strojírenskou společnost, hledáme vhodnou uchazečku na pozici: Office manager s AJ

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • praxe na obdobné pozici alespoň 2 roky
  • znalost AJ minimálně na úrovni B2 podmínkou; znalost ruského jazyka výhodou
  • pokročilá znalost práce na PC (MS Office - Outlook, Excel, PowerPoint, internet)
  • zkušenost s vedením náročné agendy a plněním náročných úkolů
  • příjemný vzhled, profesionální vystupování
  • výborné komunikační a organizační schopnosti, schopnost pracovat pod tlakem
  • pečlivost, spolehlivost, preciznost, časová flexibilita, schopnost operativního řešení vzniklých situací
  • bezúhonnost
  • řidičský průkaz sk B – aktivní řidič

Náplň práce:

  • samostatné vedení kanceláře GŘ a řešení z toho vyplývajících úkolů 
  • organizační a administrativní podpora ředitele v rámci denní operativy
  • každodenní komunikace s manažery z interního i externího prostředí firmy, úspěšné plnění jejich požadavků
  • zprostředkování styku ředitele s představenstvem společnosti a ostatními kolegy, orgány a organizacemi
  • zajištění korespondence a správa e-mailového účtu generálního ředitele společnosti
  • vedení agendy, kontrola a správa dokumentů společnosti
  • organizace porad, zajištění podkladů, pořizování a evidence zápisů, kontrola plnění delegovaných úloh
  • organizace, případně účast na externích a interních jednáních, akcích – konference, veletrhy
  • organizace tuzemských i zahraničních služebních cest (víza, letenky, rezervace, ubytování, transfery, dodávky dokumentů na místo jednání apod.)
  • překlady (nikoliv odborné), účast na projektech i samostatné plnění úloh
  • spolupráce s ostatními odděleními a společnostmi ve skupině, koordinace externího a interního toku informací
  • zajištění drobných nákupů, komunikace s dodavateli

Nabízíme

  • zázemí silné společnosti
  • příležitost být součástí inspirativního kolektivu a dynamického rozvoje společnosti
  • zajímavou a samostatnou práci
  • aktivní využití cizího jazyka
  • dobré mzdové ohodnocení, příspěvek na stravování, 5 týdnů dovolené, 
  • další výhody dané firemní kulturou

Nástup: ihned nebo dle dohody

V případě, že splňujete veškeré výše uvedené požadavky, zašlete prosím svůj životopis na email alp@alpconsulting.cz  

Pokud budete mít zájem o další volné pozice z vašeho oboru, nebo z dalších odvětví, navštivte prosím naše webové stránky www.alpconsulting.czDěkujeme za Váš zájem a těšíme se na další spolupráci.

logo

Firma: ALP consulting, s.r.o.

Kontakt: Michaela Veselá
náměstí I. P. Pavlova 1785/3
120 00 Praha 2 - Nové Město

Telefon: 723644808

Místo práce: Praha - západ

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Odpovědět na inzerát


Přihlašte se

Přihlásit se


Registrace není povinná, ale umožní Vám přehled o stavu výběrového řízení.

Při odpovědi na další inzerát nebudete muset hledat soubory na disku.

Snadno si vytvoříte profesionální životopis a vlastní WWW stránku.

... a mnoho dalšího ...

Registrace uchazeče o práci


Práce | Brigády | Moje.kariéra | Poradna | Spolupráce | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2016 Portál práce KARIERA.CZ s.r.o.