OFFICE MANAGER

Více než 12 let pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Každý rok najdeme práci více než 2 600 uchazečům o zaměstnání a jen v tuto chvíli nabízíme on-line více než 1 400 ověřených pracovních pozic.


Máte dobré organizační schopnosti? Milujete práci v kanceláři? Máte několikaletou praxi v administrativě a znáte chod společnosti lépe než Váš šéf? Pak hledáme právě Vás!

Moderní společnost se sídlem v Brně hledá kandidátku na pozici OFFICE MANAGER (25-30.000,-Kč)

Náplň práce

  • Zodpovědnost za firemní korespondenci
  • Organizace kalendáře
  • Komunikace se zahraničními hosty
  • Vytváření statistik, tabulek, grafů a dalších podkladů
  • Zajištění nákupu kancelářských potřeb

Nabízíme

  • Zázemí moderní společnosti
  • Přátelský a vstřícný kolektiv
  • Firemní akce
  • Nástup možný ihned
  • Místo výkonu práce: Brno

Požadujeme

  • Vzdělání bakalářského stupně nebo vyšší
  • Znalost anglického jazyka alespoň na středně pokročilé úrovni
  • Praxi na pozici asistentky/office managerky
  • Pokročilou znalost MS Office
  • Příjemné vystupování a vzhled
  • Řidičský průkaz skupiny B
  • Zaslání aktuálního životopisu s fotografií

logo

Firma: Advantage Consulting s.r.o.

Kontakt: Mgr. Veronika Ormaniecová

Telefon: +420 775787073

Kód: 12629

Místo práce: Brno

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Odpovědět na inzerát


Přihlašte se

Přihlásit se


Registrace není povinná, ale umožní Vám přehled o stavu výběrového řízení.

Při odpovědi na další inzerát nebudete muset hledat soubory na disku.

Snadno si vytvoříte profesionální životopis a vlastní WWW stránku.

... a mnoho dalšího ...

Registrace uchazeče o práci


Práce | Brigády | Moje.kariéra | Poradna | Spolupráce | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2016 Portál práce KARIERA.CZ s.r.o.