PERSONALISTA PRO STROJÍRENSKÉ SPOLEČNOSTI

Více než 12 let pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Každý rok najdeme práci více než 2 600 uchazečům o zaměstnání a jen v tuto chvíli nabízíme on-line více než 1 400 ověřených pracovních pozic.


Toužíte po práci, která Vám bude neustále přinášet nové podněty a zkušenosti? Umíte pracovat s plným nasazením a zůstat pozitivní i v momentě neúspěchu? Baví Vás práce s lidmi a dokážete komunikovat srozumitelně a efektivně?

To ještě nestačí. Pokud však navíc komunikujete anglicky nebo německy a máte zkušenost z oblasti personalistiky nebo obchodu, rádi Vás přivítáme na výběrovém řízení. Zašlete nám svůj životopis ve formátu Word spolu s motivačním dopisem a ucházejte se o novou pozici

PERSONALISTA PRO STROJÍRENSKÉ SPOLEČNOSTI

Náplň práce

  • Systematická práce na svěřených zakázkách, plnění obchodního plánu
  • Komunikace a schůzky s klienty, zajištění vhodných kandidátů do výběrových řízení, převážně ve strojírenství
  • Aktivní vyhledávání kandidátů, jejich oslovování a vedení pohovorů
  • Tvorba inzerce a propagace pracovních pozic
  • Vedení administrativy, práce s firemním portálem, reporting

Nabízíme

  • Zajímavou práci v největší české personální agentuře (člen AFI, APPS, držitel ocenění Stejná Šance, Top odpovědná firma, Cena veřejnosti v kategorii malá firma)
  • Práci na HPP s fixní mzdou a provizemi
  • Pružný začátek pracovní doby
  • Příspěvek na stravování, kantýna v budově, dostupnost restaurací v blízkosti pracoviště
  • Příspěvek na občerstvení
  • Moderní pracoviště v dobré dopravní dostupnosti a s parkovištěm
  • Možnost profesního rozvoje a kariérního růstu a to v závislosti na úspěšnosti plnění plánu
  • Odborná školení a profesní vzdělávání
  • Jazykové kurzy
  • Služební telefon a notebook
  • Přátelský pracovní kolektiv, dobré vztahy na pracovišti
  • Místo výkonu práce: Olomoucko

Požadujeme

  • Vysokoškolské vzdělání, ideálně v oblasti personálního managementu
  • Angličtinu na středně pokročilé úrovni pro komunikaci s klienty i kandidáty
  • Praxi v oblasti náboru nebo na pozici s daným obchodním plánem
  • Ochotu učit se průběžně novým věcem, zájem o oblast strojírenství a specifické pracovní pozice
  • Pečlivost, schopnost samostatné organizace práce a důslednost v plnění úkolů
  • Stabilní vysoké pracovní nasazení
  • Otevřenost a chuť zapojit se do veselého kolektivu
  • Důležité: Požadujeme zaslání motivačního dopisu, ve kterém se nám představíte a zmíníte důvody, proč chcete pracovat v Advantage Consulting jako konzultant a to s uvedením konkrétních přínosů pro náš tým.

logo

Firma: Advantage Consulting s.r.o.

Kontakt: Mgr. Daniela Doubová
BEA Centrum Olomouc
tř. Kosmonautů 1288/1
779 00 Olomouc

Telefon: +420 775474385

Kód: 10325

Místo práce: Olomoucký kraj

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Odpovědět na inzerát


Přihlašte se

Přihlásit se


Registrace není povinná, ale umožní Vám přehled o stavu výběrového řízení.

Při odpovědi na další inzerát nebudete muset hledat soubory na disku.

Snadno si vytvoříte profesionální životopis a vlastní WWW stránku.

... a mnoho dalšího ...

Registrace uchazeče o práci


Práce | Brigády | Moje.kariéra | Poradna | Spolupráce | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2016 Portál práce KARIERA.CZ s.r.o.