Referentka klientského oddělení - 201609

Společnost ADVANCE HR, s.r.o. je česká personálně-vzdělávací agentura, která pomáhá řešit personální problematiku, přičemž klade důraz na efektivitu, individuální přístup a diskrétnost při zpracování získaných informací.


Pro našeho klienta významnou obchodní společnost se sídlem v Praze 1, hledáme vhodné uchazeče/čky.

Požadujeme: SŠ/VŠ – ekonomického směru, zkušenosti a praxi v obchodní problematice (zákaznický servis, práce s klienty, telemarketing apod. velkou výhodou) min. 1 rok, znalost obchodní administrativy, komunikativní znalost AJ slovem i písmem, dobrou znalost práce s PC MS Office, velmi dobré prezentační a organizační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, vysoké pracovní nasazení.

Vaším hlavním úkolem bude: práce v obchodním/klientském oddělení, aktivní práce a jednání s klienty, uzavírání obchodních smluv, kontrola a zpracování obchodní dokumentace, odpovědnost za evidenci a zpracování smluv, samostatné řešení zadaných úkolů, správa a aktualizace zákaznické databáze, práce s PC.

Nabízíme: perspektivní samostatnou práci a zázemí v prosperující společnosti, možnost seberealizace, dobré platové ohodnocení, zaměstnanecké výhody a bonusy, nástup ihned. R.č.: 201609

logo

Firma: ADVANCE HR,s.r.o.

Kontakt: Jiřina KAVANOVÁ
130 00 Praha 3 - Vinohrady

Telefon: 272655651

Kód: 201609

Místo práce: Praha 1

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr

Poznámka: vhodné pro absolventy



Odpovědět na inzerát


Přihlašte se

Přihlásit se


Registrace není povinná, ale umožní Vám přehled o stavu výběrového řízení.

Při odpovědi na další inzerát nebudete muset hledat soubory na disku.

Snadno si vytvoříte profesionální životopis a vlastní WWW stránku.

... a mnoho dalšího ...

Registrace uchazeče o práci


Práce | Brigády | Moje.kariéra | Poradna | Spolupráce | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2016 Portál práce KARIERA.CZ s.r.o.