Samoststná účetní - 201622

Společnost ADVANCE HR, s.r.o. je česká personálně-vzdělávací agentura, která pomáhá řešit personální problematiku, přičemž klade důraz na efektivitu, individuální přístup a diskrétnost při zpracování získaných informací.


Pro našeho klienta významnou zahraniční obchodní společnost se sídlem v Praze 1 hledáme vhodné uchazeče/čky.

Požadujeme: SŠ/VŠ - ekonomického směru, kompletní znalost problematiky PÚ a dané legislativy, znalost daňové problematiky a DPH, zkušenosti a praxi v účetní problematice min. 5 let, zkušenost s kompletním vedením a zpracováním podvojného účetnictví společnosti, znalost práce s PC MS Office, znalost nějakého účetního SW, samostatnost, pečlivost, spolehlivost, komunikativnost, zájem o účetní problematiku.

Vaším hlavním úkolem bude: práce v účetním oddělení (3 osoby), zodpovědnost za kompletní vedení a zpracování účetnictví společnosti od prvotních dokladů až po DPH, daně a závěrkové práce (pokladna, banka, faktury, DPH, daňové přiznání, reporting, závěrkové práce, zpracování finančních výkazů, jednání s úřady a bankou apod.), úzká spolupráce s hlavním účetním a finančním manažerem, práce s PC.

Nabízíme: perspektivní práci a zázemí v prosperující společnosti, příjemné prostředí, dobré platové ohodnocení, zaměstnanecké výhody a bonusy,  možnost seberealizace a profesního rozvoje, nástup ihned. R.č.: 201622

logo

Firma: ADVANCE HR,s.r.o.

Kontakt: Jiřina KAVANOVÁ
130 00 Praha 3 - Vinohrady

Telefon: 272655651

Kód: 201622

Místo práce: Praha 1

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Odpovědět na inzerát


Přihlašte se

Přihlásit se


Registrace není povinná, ale umožní Vám přehled o stavu výběrového řízení.

Při odpovědi na další inzerát nebudete muset hledat soubory na disku.

Snadno si vytvoříte profesionální životopis a vlastní WWW stránku.

... a mnoho dalšího ...

Registrace uchazeče o práci


Práce | Brigády | Moje.kariéra | Poradna | Spolupráce | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2016 Portál práce KARIERA.CZ s.r.o.