ASISTENT/KA S DOBROU ANGLIČTINOU

Více než 12 let pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Každý rok najdeme práci více než 2 600 uchazečům o zaměstnání a jen v tuto chvíli nabízíme on-line více než 1 400 ověřených pracovních pozic.


Máš dokončené středoškolské vzdělání, ideálně obchodního zaměření? Máš už jisté zkušenosti s prací v administrativě a vidíš v této oblasti svou budoucnost? Nemáš problém se s kýmkoliv domluvit jak česky tak anglicky?

Tak to budeš určitě platným členem týmu rodinné společnosti, sídlící v Hradci Králové!

Která ti nabízí uvolněné místo na pozici:

ASISTENT/KA S DOBROU ANGLIČTINOU

Náplň práce

  • vyřizování a správa agendy společnosti
  • písemné i telefonické vyřizování objednávek - v češtině i v angličtině
  • koordinace dopravy pro objednané zboží
  • kontrola dokumentů, vedení evidence

Nabízíme

  • motivující mzdové ohodnocení + měsíční odměny
  • příspěvek na stravování
  • 5 týdnů na dovolené
  • dobrou dostupnost hromadnou dopravou
  • možnost nástupu od listopadu 2016
  • místo výkonu práce: Hradec Králové

Požadujeme

  • minimálně středoškolské vzdělání
  • dobrou znalost anglického jazyka
  • řidičský průkaz skupiny B
  • výborné organizační schopnosti
  • reprezentativní vystupování

logo

Firma: Advantage Consulting s.r.o.

Kontakt: Blanka Kovandová

Telefon: +420 778434005

Kód: 12589

Místo práce: Královéhradecký kraj

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Odpovědět na inzerát


Přihlašte se

Přihlásit se


Registrace není povinná, ale umožní Vám přehled o stavu výběrového řízení.

Při odpovědi na další inzerát nebudete muset hledat soubory na disku.

Snadno si vytvoříte profesionální životopis a vlastní WWW stránku.

... a mnoho dalšího ...

Registrace uchazeče o práci


Práce | Brigády | Moje.kariéra | Poradna | Spolupráce | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2016 Portál práce KARIERA.CZ s.r.o.