Najděme pravou práci pro Vás.
Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.
ADMINISTRATIVNÍ PODPORA PRODEJE
Administrativní podpora prodeje
Již od roku 2007 společnost PeopleConsulting úspěšně spolupracuje s celou řadou významných klientů z různých oborů. Spolupracujte s námi a můžete získat nabídky od více zaměstnavatelů a pak si jen vybrat tu nejlepší pracovní příležitost pro vás!
Hledáme pro svého významného klienta zkušené osobnosti, které:
- Mají zájem dělat práci, která je bude bavit.
- Chtějí aplikovat své znalosti a posouvat se kupředu, jak profesionálně, tak i osobnostně.
Jedná se o práci pro společnost, která je jedničkou ve svém oboru.
Zabývají se vývojem a výrobou komponentů pro trakční techniku.
Co bude Vaší náplní práce:
- Kompletní správa zákaznických objednávek od jejich zadání až po dodání, včetně zajištění souladu se smluvními podmínkami
- Spolupráce s odděleními jako prodej, logistika a finance za účelem optimalizace procesů a řešení případných problémů
- Evidence zákaznických dat, pravidelné aktualizace a efektivní komunikace o stavu objednávek
- Administrativní podpora týmu projektového řízení, zpracování faktur a sledování plateb
Náš klient požaduje:
- SŠ/VŠ vzdělání technického nebo obchodního zaměření
- Alespoň 1–2 roky praxe na obdobné pozici
- Aktivní znalost angličtiny (slovem i písmem)
- Zkušenost s komunikací se zákazníky a orientace v ERP systémech (Oracle výhodou)
- Pečlivost, samostatnost a schopnost organizovat si práci
- Vynikající komunikační a organizační dovednosti
- Znalost práce v MS Office
Na co se můžete těšit:
- Zajímavou a kreativní práci ve stabilní zahraniční společnosti
- Možnost dalšího odborného růstu a kariérního postupu
- 5 týdnů dovolené
- 13. plat
- Flexibilní pracovní dobu
- Stravenky/příspěvek na dopravu a další benefity
Vaše talent a naše ambice mohou tvořit společnou budoucnost!
Máte-li zájem o tuto pozici, zašlete nám svůj životopis prostřednictvím odpovědního formuláře.
Podívejte se i na další pracovní nabídky na našich stránkách www.peopleconsulting.cz.
Nebudeme-li Vás kontaktovat do dvou týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jiným uchazečům, kteří na základě zaslaného životopisu lépe splňovali požadavky našeho klienta.
Abychom mohli s Vašimi osobními údaji pracovat, je důležité, abyste nám poskytl/a souhlas se zpracováním vašich osobních údajů.
Odpovědí na tuto pracovní nabídku souhlasíte se zpracováním osobních údajů a potvrzujete, že jste měl/a možnost seznámit se s informacemi o nakládání s osobními údaji, které najdete na tomto odkazu: https://www.peopleconsulting.cz/sluzby-uchazecum/ochrana-osobnich-udaju-gdpr.
Pokud nám Váš souhlas v rámci GDPR udělit nechcete, prosím uveďte tuto informaci v rámci zaslání Vašeho životopisu. Pokud nám souhlas neudělíte, nemůžeme Vám nabízet jiné vhodné a Vašemu profilu odpovídající pracovní nabídky, např. ty, které neinzerujeme. Jestliže Váš profil bude odpovídat požadavkům na pozici některého našeho klienta, budeme Vás nejpozději do 10 dnů kontaktovat. V případě, že náš klient má jiné požadavky na Vámi poptávanou pozici, zvážíme Váš profil na jiné současné nabídky a zařadíme si Váš životopis do naší databáze. Rádi Vás budeme kontaktovat s jinou pracovní nabídkou odpovídající Vašemu profilu a požadavkům klienta.
Těšíme se na budoucí spolupráci a přejeme Vám hezký den.
Váš tým PeopleConsulting
Reagovat na tuto pozici na webu zaměstnavatele
Firma: People Consulting, s.r.o.
Kontakt:
People Consulting
Kód: 16579421
Místo práce: Praha
Typ úvazku: