V LÉTĚ SE KROMĚ ODPOČINKU VYPLATÍ SLEDOVAT I TRH PRÁCE

20.07.2017 | Hledání práce, Přijímací řízení | Pohovor, pozitivní myšlení

Doba hlavních prázdnin svádí k lenošení. Hledání nové práce řada lidí přesunuje na září. Myslí si, že počátkem podzimu narazí na lukrativnější nabídky. To však není pravda. Během července a srpna firmy uveřejňují podobné množství inzerátů jako kdykoliv jindy. Rozdíl je v tom, že na ně odpovídá menší množství uchazečů. Ruku v ruce jde s touto skutečností i vyšší šance získat vyhlédnutou práci. celý článek

JAK (ROZ)DÝCHAT, KDYŽ SE NEDAŘÍ NALÉZT NOVOU PRÁCI

11.07.2017 | Hledání práce | Hledání práce, Přijímací řízení, uchazeč

Možná to znáte... Po oklepání se ze ztráty profese se vrháte do víru hledání nové. Aktualizujete životopis, každý den poctivě pročítáte inzeráty a zodpovědně na ně reagujete. Sem tam absolvujete pohovor, ovšem kýžený výsledek v podobě získání nového místa stále nepřichází. Udržet v této situaci glanc a pozitivní vidění skutečnosti stojí enormní úsilí. Jak se v této situaci chovat? celý článek

Adaptační proces: Jak efektivně začlenit nového zaměstnance

12.06.2017 | Osobnostní rozvoj, Přijímací řízení, Pro firmy, Pro zaměstnance | kancelář, Komunikace, manažer ...

První krůčky na novém pracovišti hrají významnou roli pro vytvoření vztahu zaměstnance k zaměstnavateli a přístupu k práci i ke kolegům. Nástup, adaptace a s tím spojená péče o nového zaměstnance se nazývá onboarding. Je to plánovaný a řízený proces, který umožňuje novým zaměstnancům jejich rychlou orientaci na pracovišti, zapracování, začlenění do organizace a týmu spolupracovníků. celý článek

Praxe obchodníka: Jak působit přesvědčivě

25.04.2017 | Osobnostní rozvoj, Pro firmy, Pro zaměstnance | Komunikace, manažer, pozitivní myšlení

Píle, znalosti, talent a zaujetí pro obchod jsou důležité pilíře pro úspěšný prodej. Umění přesvědčit je další důležitou ingrediencí v koktejlu vlastností dobrého a úspěšného obchodníka. Přesvědčivost mívá různé podoby, někdo hovoří o výmluvnosti, o osobním charizmatu, či o okouzlujícím vystupování. Jak se naučit kouzlu, které promění schůzku v kontrakt? celý článek

Praxe obchodníka: Jak efektivně domluvit schůzku po telefonu

18.03.2017 | Pro firmy, Pro zaměstnance | Komunikace, zaměstnavatel

Naléhavě potřebujete sjednat obchodní schůzku pro sebe či nadřízeného. Může to být tvrdý oříšek. Probojovat se po telefonu ke klíčové osobě a domluvit osobní setkání je dovednost, po které touží nejeden obchodník nebo jeho asistent. Existují nápovědy a pravidla, jak profesionálně zvládnout telefonát a úspěšně sjednat schůzku. celý článek

Časté omyly zaměstnavatelů při výběru zaměstnanců

14.02.2017 | Názory a postřehy, Přijímací řízení, Pro firmy | interview, otázky, Přijímací řízení ...

Výběr kvalitního zaměstnance je věc nesnadná. Faktorů vstupujících do rozhodování ve výběrovém řízení je mnoho. I pro zkušené personalisty a manažery přinášejí setkání s pestrou škálou uchazečů mnohá překvapení. Před výběrovou komisí defilují nejrůznější typy uchazečů s rozmanitými projevy své osobnosti. celý článek

« Předchozí  1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 57 58   Další »

Práce | Brigády | Moje.kariéra | Poradna | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2017 KARIERA.CZ s.r.o.