Najděme pravou práci pro Vás.
Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.
Administrativní pracovník/ce
ameba.eu je marketingová agentura zabývající se personální inzercí. ameba.eu není přímým zaměstnavatelem. Informace o zaměstnavateli najdete v textu inzerce. O zaměstnání se ucházíte přímo u uvedeného zaměstnavatele.
Co vás čeká:• Úkony administrativního charakteru – administrace objednávek• skladové hospodářství• komunikace se zákazníky (95 % v angličtině)• platby• zadávání dat do PC• vedení agendy atd.Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:• Komunikativní znalost AJ na výborné úrovni slovem i písmem• Ekonomické vzdělání či praxe• SŠ, VŠ• ŘP sk. B• Chuť pracovat• Pozitivní přístupVýhodou bude, pokud budete umět:• Znalost polštinyCo vám můžeme nabídnout:• Malý, příjemný kolektiv• Nadstandardní pracovní prostředí• Pružnou pracovní dobu• Nástupní plat 30 000 Kč hrubá mzdaMísto pracoviště: Ostrava-PorubaBenefity:• Mobilní telefon• Flexibilní začátek/konec pracovní doby• Dog-friendly officeProsíme o zasílání vašeho CV v anglickém jazyce.
Reagovat na tuto pozici na kariera.cz
Firma: CRI ameba.eu, s.r.o.
Kontakt:
Ilona Goby
Telefon: +420 606 374 861
Místo práce: Ostrava
Typ úvazku: hlavní pracovní poměr
Poznámka: vhodné pro absolventy
Plat: 30000 - 30000 Kč/měsíc