Najděme pravou práci pro Vás.

Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.

Administrativní pracovník/ce

ameba.eu je marketingová agentura zabývající se personální inzercí. ameba.eu není přímým zaměstnavatelem. Informace o zaměstnavateli najdete v textu inzerce. O zaměstnání se ucházíte přímo u uvedeného zaměstnavatele.

Co vás čeká:• Úkony administrativního charakteru – administrace objednávek• skladové hospodářství• komunikace se zákazníky (95 % v angličtině)• platby• zadávání dat do PC• vedení agendy atd.Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:Komunikativní znalost AJ na výborné úrovni slovem i písmem• Ekonomické vzdělání či praxe• SŠ, VŠ• ŘP sk. B• Chuť pracovat• Pozitivní přístupVýhodou bude, pokud budete umět:• Znalost polštinyCo vám můžeme nabídnout:• Malý, příjemný kolektiv• Nadstandardní pracovní prostředí• Pružnou pracovní dobu• Nástupní plat 30 000 Kč hrubá mzdaMísto pracoviště: Ostrava-PorubaBenefity:• Mobilní telefon• Flexibilní začátek/konec pracovní doby• Dog-friendly officeProsíme o zasílání vašeho CV v anglickém jazyce.

logo

Firma: CRI ameba.eu, s.r.o.

Kontakt: Ilona Goby

Telefon: +420 606 374 861

Místo práce: Ostrava

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr

Poznámka: vhodné pro absolventy

Plat: 30000 - 30000 Kč/měsíc