Najděme pravou práci pro Vás.

Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.

Administrativní pracovník / Asistent/ka / Fakturant/ka

Náplň práce

• příjem a evidence pošty, kontrola datové schránky, docházka na poštu• zpracování vyúčtování řidičů, provozních záloh a plateb• příprava podkladů pro zahraniční daně• kopírování, scanování, kompletace a archivace dokumentů• administrativní a organizační podpora mzdového, personálního a finančního oddělení• příprava měsíčních reportů• vystavování faktur za poskytnuté služby a spolupráce s finanční účetní• kontrola správnosti přijatých faktur a jejich evidence v interním programu• příprava podkladů pro mzdy a roční zúčtování (HPP, DPP, DPČ)• komunikace s úřady a institucemi, spolupráce s ostatními odděleními• správa a archivace firemní dokumentace

Požadavky

• pečlivost, spolehlivost a zodpovědnost• organizační schopnosti a schopnost samostatné práce• smysl pro detail, logické uvažování, systematický přístup• odolnost vůči stresu a opakující se práci• uživatelskou znalost MS Excel a Word• řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič• flexibilitu, schopnost zvládat více úkolů současně• vynikající znalost češtiny slovem i písmem• zkušenost s fakturačním programem Pohoda výhodou (není podmínkou)• základní orientace v oblasti mezd a fakturace výhodou

Nabízíme

• pracovní dobu od pondělí do pátku (víkendy volné)• stabilní zázemí společnosti působící na trhu od roku 1999• osobní přístup a přátelský kolektiv• odpovídající platové ohodnocení a benefity dle druhu úvazku• příjemné pracovní prostředí• kompletní zaučení (praxe není podmínkou)• nástup dle dohody

Firma: Gumdrop s.r.o.

Kontakt: Veronika Chriašteľová

Telefon: 731625565

Místo práce: Vestec

Typ úvazku: