Najděme pravou práci pro Vás.
Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.
HR administrator with Italian, 42 - 43 000 CZK/m
Grafton Recruitment byl založen v roce 1982 a patří k předním dodavatelům personálního poradenství. Je jednou z největších nezávislých evropských firem, která vyhledává zaměstnance napříč všemi sektory a pracovními pozicemi. V ČR nás můžete navštívit na 14 pobočkách. Více na www.grafton.cz
Do you speak advanced English and Italian?
Do you have experience from administrative position/customer service and are you interested in HR?
Do you want to work in multinational environment?
If yes, we are looking forward to your CV!
Job tasks
- Benefits management (benefit adjudication, benefit enrollment/withdrawal)
- Input and control of data in internal system
- Support payroll preparation activities
- Respond to questions on behalf of employees, managers, and HR
- Handle sensitive information in a confidential manner
- Vendor reporting
The contract is for 1 year with possibility of prolongation.
Start - asap
Location - Prague 8 (2 days working from home, 3 days from the office)
NABÍZÍME
- 5 weeks of paid holiday
- Meal vouchers
- Multisport card
POŽADUJEME
- Fluent English and Italian
- Previous experience with administration tasks
- Customer dedication and passion
- Experience in HR or Payroll Specialist role is an advantage
- Solid command of MS Excel and Word
- Ability to work in an international team
DALŠÍ POŽADAVKY
- angličtina (B2 - pokročilý)
- italština (B2 - pokročilý)
Send us your CV in English and Czech if you have one. For more related job opportunities visit https://www.grafton.cz/en/job-search
Reagovat na tuto pozici na webu zaměstnavatele
Firma: Grafton Recruitment s.r.o.
Telefon:
(+420) 242 456 650
Kód: 13-14-407019
Místo práce: Praha
Typ úvazku: hlavní pracovní poměr
Poznámka: vhodné pro absolventy
Plat: 41000 - 43000 Kč/měsíc