Najděme pravou práci pro Vás.

Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.

Archivář – specialista / archivářka – specialistka

Magistrát hlavního města Prahy je největším zaměstnavatelem územní samosprávy, který nabízí profesní uplatnění v celé řadě oborů. Aktuálně hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici archivář – specialista / archivářka – specialistka v odboru „Archiv hl. m. Prahy“.

Jaká bude Vaše náplň práce

  • zajišťování odborné správy a ochrany archivních fondů nejvyšší kategorie včetně zpracovávání složitých archivních rešerší, státního odborného dohledu nad archivní spisovou službou a vyřazováním písemností a přípravy zpracovávání vědeckých edic archivních dokumentů
  • samostatné pořádání, inventarizace a katalogizace jazykově náročných archivních fondů a sbírek.
  • zajišťování odborné správy a ochrany svěřených archivních fondů, jejich zpřístupňování a využívání
  • komplexní pořádání a zpřístupňování fondů převzatých do AMP
  • zpracovávání informací a složitých archivních rešerší ze svěřených fondů
  • zajišťování vytváření automatizovaného systému evidencí a databází pro využívání archiválií a archivních informací v rámci jednotného informačního systému AMP

Jaké požadavky byste měl/a splňovat

  • VŠ Mgr., Bc.
  • znalost zákona o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, vyhlášek o podrobnostech výkonu spisové služby a dále zákona o elektronických úkonech a autorizované konverzi, vše ve znění pozdějších předpisů,
  • znalost národního standardu pro elektronické systémy spisové služby
  • znalost německého jazyka min. na úrovni B2
  • znalost anglického jazyka min. na úrovni B1
  • nadstandardní uživatelská znalost práce na PC, výborná znalost MS Office (Microsoft 365)
  • dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu
  • pečlivost a zodpovědný přístup ke svěřeným úkolům

Výhodou znalost práce s informačními systémy a programy GINIS, PEVA, Bach systems.

Co Vám můžeme nabídnout

  • platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 11, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků
  • po zapracování možnost občasné práce z domova
  • pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 6 dní indispozičního volna
  • pracoviště Praha 4 - Chodov
  • podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring
  • benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
  • možnost využití Multisport karty
  • příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
  • podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod

Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných příloh, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na úřední desce na www.praha.eu a kariérních stránkách Magistrátu hl. města Prahy kariera.praha.eu.

https://eud.praha.eu/pub/deska/6000004/4/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BY0WH5F%231/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BY0WH5F/UD_vyberove-rizeni_AMP_archivar-specialista_3630_VR121-25.pdf

Přihlášku s požadovanými přílohami je nutné doručit nejpozději dne 25. 9. 2025.

Firma: HLAVNÍ MĚSTO PRAHA

Kontakt: Jitka Steinbachová

Telefon: 236 00 3235

Kód: VR 121/25/AMP/S

Místo práce: Praha

Typ úvazku: