Najděme pravou práci pro Vás.

Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.

Archivář – specialista/archivářka - specialistka hlavní spisovny

Magistrát hlavního města Prahy je největším zaměstnavatelem územní samosprávy, který nabízí profesní uplatnění v celé řadě oborů. Aktuálně hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici archivář – specialista hlavní spisovny/ archivářka – specialistka hlavní spisovny v odboru „Archiv hl. m. Prahy“.

Jaká bude Vaše náplň práce

  • podíl na přípravě a novelizaci norem upravujících výkon spisové služby v rámci MHMP
  • zajišťování svěřené agendy elektronické evidence spisů uložených v oddělení správního archivu a hlavní spisovny a tvorba základních evidenčních pomůcek
  • odborná správa rozsáhlých spisových fondů správního archivu a hlavní spisovny MHMP
  • samostatné zpracovávání a revize evidenčních pomůcek jednotlivých spisových fondů
  • předarchivní dohled ve spisovnách včetně poskytování metodické pomoci, posuzování skartačních návrhů
  • podíl na správě systému jednotného ukládání a komplexní evidence spisů ve správním archivu a hlavní spisovně MHMP a příručních a odborových spisovnách MHMP, včetně přípravy a provádění skartačního řízení ve správním archivu a hlavní spisovně MHMP (kontrola a doplňování metadat, tvorba datových SIP balíčků, ověřování správnosti výstupních datových formátů statických a kombinovaných písemných a obrazových dokumentů a formátů dynamických dokumentů)

Jaké požadavky byste měl/a splňovat

  • VŠ vzdělání Bc. nebo VOŠ
  • znalost zákona o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, vyhlášky o podrobnostech výkonu spisové služby, a zákona o elektronických úkonech a autorizované konverzi, vše ve znění pozdějších předpisů
  • znalost národního standardu pro elektronické systémy spisové služby
  • znalost anglického nebo německého jazyka min. na úrovni B1
  • nadstandardní uživatelská znalost práce na PC, výborná znalost MS Office (Microsoft 365)
  • dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu
  • pečlivost a zodpovědný přístup ke svěřeným úkolům

Výhodou

  • znalost elektronického systému spisové služby veřejné správy (např. GINIS, e-spis aj.)
  • zkušenosti/praxe v oblasti výkonu spisové služby či praxe v evidenci, správě, ukládání a vyřazování dokumentů a spisů ve skartačním řízení

Co Vám můžeme nabídnout

  • platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 10, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků
  • po zapracování možnost občasné práce z domova
  • pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 6 dní indispozičního volna
  • pracoviště Praha 4 - Chodov
  • podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring
  • benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
  • možnost využití Multisport karty
  • příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
  • podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod

Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných příloh, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na úřední desce na www.praha.eu a kariérních stránkách Magistrátu hl. města Prahy kariera.praha.eu.

https://eud.praha.eu/pub/deska/6000004/4/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BY0WQWX%231/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BY0WQWX/UD_vyberove-rizeni_AMP_archivar-specialista-HS_0436_VR120-25.pdf

Přihlášku s požadovanými přílohami je nutné doručit nejpozději dne 25. 9. 2025.

Firma: HLAVNÍ MĚSTO PRAHA

Kontakt: Jitka Steinbachová

Telefon: 236 00 3235

Kód: VR 120/25/AMP/S

Místo práce: Praha

Typ úvazku: