Najděme pravou práci pro Vás.

Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.

Asistent/ka kanceláře vedení úřadu

Pro našeho klienta, dynamicky se rozvíjející středočeskou obec na severním okraji Prahy, která kombinuje klidné bydlení s výbornou dopravní dostupností do hlavního města, hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistent/ka kanceláře vedení úřadu.

Náplň práce:

Administrativní, organizační a koordinační podpora činností oddělení kanceláře vedení úřadu a oddělení rozvoje obce:

  • vyřizování administrativní agendy vedoucího, vyřizování korespondencí podle obecných postupů a sestavování a koordinace administrativně-technických nebo jiných provozně-technických prací
  • zajišťování specializovaných organizačních a koordinačních činností a agend a vedení evidencí v rámci oddělení KVÚ
  • spolupráce na přípravě a realizaci rozvojových projektů obce (investičních, dotačních, neinvestičních)
  • spolupráce na přípravě podkladů pro dotační žádosti a jejich evidenci
  • komunikace s projektanty, dodavateli a dalšími partnery
  • vedení a aktualizace databází a dokumentace projektů
  • organizace a podpora při veřejných projednáních, prezentací a informačních akcích obce
  • příprava prezentací a informačních materiálů

Ostatní činnosti:

  • koordinace realizace krátkodobých projektů, programů a akcí
  • příprava materiálů ve spolupráci s kanceláří vedení úřadu a dle jejích požadavků
  • spolupráce při zpracovávání administrativy úřadu, zabezpečení administrativního chodu pracoviště a plnění dalších operativně svěřených a uložených úkolů
  • výkon dalších činností a prací dle pokynů nadřízeného
  • v případě nepřítomnosti pracovníka, kterého dle pracovní náplně zastupuje, zpracovávání agendy mu svěřené, s důrazem na úkony, které nesnesou odkladu
  • k zajištění odborných předpokladů rozšiřování svých znalostí všemi dostupnými formami dle požadavků zaměstnavatele

Požadujeme:

  • min. středoškolské vzdělání s maturitou
  • praxe ve veřejné správě výhodou
  • velmi dobrou znalost práce na PC (MS Office; znalost systému MUNIS výhodou)
  • základní přehled v legislativě (zejména zákon o obcích)
  • velmi dobrou znalost českého jazyka slovem i písmem
  • samostatnost, pečlivost a aktivní přístup
  • organizační schopnosti, spolehlivost
  • seriózní a vstřícné vystupování
  • občanskou bezúhonnost

Nabízíme:

  • stabilní zaměstnání ve veřejné správě na HPP
  • plat dle platových tabulek (7. – 9. třída, po zapracování osobní příplatek)
  • pravidelné zvyšování platu dle odpracované praxe
  • příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
  • osobní příplatek a čtvrtletní odměny
  • příspěvek na stravování
  • 5 týdnů dovolené a 3 sick days ročně
  • nástup možný ihned nebo dle dohody
  • výbornou dopravní dostupnost z Prahy – pracoviště v centru obce Zdiby (v blízkosti metra Kobylisy)

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Požadované vzdělání

  • Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Reagovat na tuto pozici na webu zaměstnavatele

Firma: PŘEDVÝBĚR.CZ a.s.

Kód: 2000859549

Místo práce: Zdiby

Typ úvazku: