Najděme pravou práci pro Vás.
Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.
Asistent/ka kanceláře vedení úřadu
Pro našeho klienta, dynamicky se rozvíjející středočeskou obec na severním okraji Prahy, která kombinuje klidné bydlení s výbornou dopravní dostupností do hlavního města, hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistent/ka kanceláře vedení úřadu.
Náplň práce:
Administrativní, organizační a koordinační podpora činností oddělení kanceláře vedení úřadu a oddělení rozvoje obce:
- vyřizování administrativní agendy vedoucího, vyřizování korespondencí podle obecných postupů a sestavování a koordinace administrativně-technických nebo jiných provozně-technických prací
- zajišťování specializovaných organizačních a koordinačních činností a agend a vedení evidencí v rámci oddělení KVÚ
- spolupráce na přípravě a realizaci rozvojových projektů obce (investičních, dotačních, neinvestičních)
- spolupráce na přípravě podkladů pro dotační žádosti a jejich evidenci
- komunikace s projektanty, dodavateli a dalšími partnery
- vedení a aktualizace databází a dokumentace projektů
- organizace a podpora při veřejných projednáních, prezentací a informačních akcích obce
- příprava prezentací a informačních materiálů
Ostatní činnosti:
- koordinace realizace krátkodobých projektů, programů a akcí
- příprava materiálů ve spolupráci s kanceláří vedení úřadu a dle jejích požadavků
- spolupráce při zpracovávání administrativy úřadu, zabezpečení administrativního chodu pracoviště a plnění dalších operativně svěřených a uložených úkolů
- výkon dalších činností a prací dle pokynů nadřízeného
- v případě nepřítomnosti pracovníka, kterého dle pracovní náplně zastupuje, zpracovávání agendy mu svěřené, s důrazem na úkony, které nesnesou odkladu
- k zajištění odborných předpokladů rozšiřování svých znalostí všemi dostupnými formami dle požadavků zaměstnavatele
Požadujeme:
- min. středoškolské vzdělání s maturitou
- praxe ve veřejné správě výhodou
- velmi dobrou znalost práce na PC (MS Office; znalost systému MUNIS výhodou)
- základní přehled v legislativě (zejména zákon o obcích)
- velmi dobrou znalost českého jazyka slovem i písmem
- samostatnost, pečlivost a aktivní přístup
- organizační schopnosti, spolehlivost
- seriózní a vstřícné vystupování
- občanskou bezúhonnost
Nabízíme:
- stabilní zaměstnání ve veřejné správě na HPP
- plat dle platových tabulek (7. – 9. třída, po zapracování osobní příplatek)
- pravidelné zvyšování platu dle odpracované praxe
- příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
- osobní příplatek a čtvrtletní odměny
- příspěvek na stravování
- 5 týdnů dovolené a 3 sick days ročně
- nástup možný ihned nebo dle dohody
- výbornou dopravní dostupnost z Prahy – pracoviště v centru obce Zdiby (v blízkosti metra Kobylisy)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Požadované vzdělání
- Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Reagovat na tuto pozici na webu zaměstnavatele
Firma: PŘEDVÝBĚR.CZ a.s.
Kód: 2000859549
Místo práce: Zdiby
Typ úvazku: