Najděme pravou práci pro Vás.

Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.

Asistent/ka nákupního oddělení - Rajhrad (Brno - venkov)

Pomáháme se správným výběrem kancelářských potřeb a tím zákazníkům šetříme čas i peníze. Vždy najdeme takové řešení, které přesně odpovídá jejich potřebám, a poskytneme všechny informace. Prodáváme jen to, co sami používáme. Díky tomuto přístupu a rychlým dodávkám napomáháme rozvoji firem. Jsme na trhu od roku 1998, kdy firma měla 2 zaměstnance a majitele v jednom. Od té doby jsme vyrostli do dnešní podoby, kdy máme přes 300 zaměstnanců, 7 poboček, 4 prodejny a přes 7 300 položek na e-shopu.

Asistent/ka nákupního oddělení – Rajhrad

Jmenujeme se SMERO a jsme velkoobchod s kancelářskými potřebami, drogerií, obalovými materiály, reklamními a dárkovými předměty a dalším bohatým sortimentem. Nejdůležitější jsou pro nás zákazníci a jejich příběhy, starosti a potřeby. Správným výběrem vybavení jim šetříme čas i peníze. Už od roku 1998.

Přijmeme asistent/ku nákupního oddělení. Hledáme samostatného člověka, který bude ochotný se uvedenou náplň práce v rámci postupného zaškolení učit. Na pracovišti bude mít podporu nadřízeného a ostatních kolegů.

Nástup je možný ihned a práce je vhodná pro osoby se zdravotním znevýhodnění nebo omezením OZZ/OZP.

Co budete dělat:

  • Zajišťovat potřebnou administrativu nákupního oddělení.
  • Komunikovat s dodavateli (odsouhlasování obratů a z nich plynoucích bonusů nebo marketingových příspěvků, jejich vyúčtování, urgence).
  • Spravovat databázi dodavatelů v interním systému.
  • Spravovat dodavatelské ceníky v interním systému.
  • Poptávat ceny u dodavatelů, zpracovávat statistiky a cenová porovnání.
  • Řešit nesrovnalosti ve fakturovaných cenách od dodavatelů.

Co nabízíme za dobře odvedenou práci:

  • SMERO je stabilní a úspěšná společnost, takže nabízíme především dlouhodobou spolupráci na pracovní smlouvu a dlouhodobou spolupráci.
  • Plat dostanete vždy včas. Mzdové ohodnocení je 25 000 - 30 000 Kč hrubého při plném úvazku.
  • Stravenkový paušál cca 2 450 Kč měsíčně (116 Kč/pracovní den).
  • Příspěvek na pratelné 500 Kč měsíčně.
  • 5 týdnů dovolené.
  • Kartu do obchodního řetězce.
  • Volné víkendy.
  • Samozřejmostí jsou také zaměstnanecké slevy na zboží.

Jaká je naše asistentka/asistent:

  • Má logické myšlení; efektivně řeší problémy, má skvělý time management.
  • Je komunikativní, umí jednat s lidmi, má obchodní myšlení.
  • Má ochotu vzdělávat se a učit novým věcem.
  • Je stejně spolehlivý/á a zodpovědný/á jako ostatní SMERáci.
  • Je samostatný/á, pečlivý/á a svědomitý/á.
  • Má dobrou znalost programů Microsoft Office, zejména MS Excel (Kontingenční tabulka nebo funkce SVYHLEDAT pro něj/ní není neznámým pojmem).
  • Je výhodou, když má alespoň komunikativní znalost anglického jazyka.
  • Vůbec nevadí, když je OZP nebo OZZ.

Životopis zašlete kontaktní osobě na e-mail prokesova.l@smero.cz Lenka Prokešová.

logo

Firma: SMERO, spol. s r.o.

Kontakt: Lenka PROKEŠOVÁ
Stará pošta 980, 664 61 Rajhrad

Místo práce: Rajhrad

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr

Plat: 28000 - 30000 Kč/měsíc