Najděme pravou práci pro Vás.
Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.
Asistent/ka nákupního oddělení - Rajhrad (Brno - venkov)
Pomáháme se správným výběrem kancelářských potřeb a tím zákazníkům šetříme čas i peníze. Vždy najdeme takové řešení, které přesně odpovídá jejich potřebám, a poskytneme všechny informace. Prodáváme jen to, co sami používáme. Díky tomuto přístupu a rychlým dodávkám napomáháme rozvoji firem. Jsme na trhu od roku 1998, kdy firma měla 2 zaměstnance a majitele v jednom. Od té doby jsme vyrostli do dnešní podoby, kdy máme přes 300 zaměstnanců, 7 poboček, 4 prodejny a přes 7 300 položek na e-shopu.
Asistent/ka nákupního oddělení – Rajhrad
Jmenujeme se SMERO a jsme velkoobchod s kancelářskými potřebami, drogerií, obalovými materiály, reklamními a dárkovými předměty a dalším bohatým sortimentem. Nejdůležitější jsou pro nás zákazníci a jejich příběhy, starosti a potřeby. Správným výběrem vybavení jim šetříme čas i peníze. Už od roku 1998.
Přijmeme asistent/ku nákupního oddělení. Hledáme samostatného člověka, který bude ochotný se uvedenou náplň práce v rámci postupného zaškolení učit. Na pracovišti bude mít podporu nadřízeného a ostatních kolegů.
Nástup je možný ihned a práce je vhodná pro osoby se zdravotním znevýhodnění nebo omezením OZZ/OZP.
Co budete dělat:
- Zajišťovat potřebnou administrativu nákupního oddělení.
- Komunikovat s dodavateli (odsouhlasování obratů a z nich plynoucích bonusů nebo marketingových příspěvků, jejich vyúčtování, urgence).
- Spravovat databázi dodavatelů v interním systému.
- Spravovat dodavatelské ceníky v interním systému.
- Poptávat ceny u dodavatelů, zpracovávat statistiky a cenová porovnání.
- Řešit nesrovnalosti ve fakturovaných cenách od dodavatelů.
Co nabízíme za dobře odvedenou práci:
- SMERO je stabilní a úspěšná společnost, takže nabízíme především dlouhodobou spolupráci na pracovní smlouvu a dlouhodobou spolupráci.
- Plat dostanete vždy včas. Mzdové ohodnocení je 25 000 - 30 000 Kč hrubého při plném úvazku.
- Stravenkový paušál cca 2 450 Kč měsíčně (116 Kč/pracovní den).
- Příspěvek na pratelné 500 Kč měsíčně.
- 5 týdnů dovolené.
- Kartu do obchodního řetězce.
- Volné víkendy.
- Samozřejmostí jsou také zaměstnanecké slevy na zboží.
Jaká je naše asistentka/asistent:
- Má logické myšlení; efektivně řeší problémy, má skvělý time management.
- Je komunikativní, umí jednat s lidmi, má obchodní myšlení.
- Má ochotu vzdělávat se a učit novým věcem.
- Je stejně spolehlivý/á a zodpovědný/á jako ostatní SMERáci.
- Je samostatný/á, pečlivý/á a svědomitý/á.
- Má dobrou znalost programů Microsoft Office, zejména MS Excel (Kontingenční tabulka nebo funkce SVYHLEDAT pro něj/ní není neznámým pojmem).
- Je výhodou, když má alespoň komunikativní znalost anglického jazyka.
- Vůbec nevadí, když je OZP nebo OZZ.
Životopis zašlete kontaktní osobě na e-mail prokesova.l@smero.cz Lenka Prokešová.
Reagovat na tuto pozici na kariera.cz
Firma: SMERO, spol. s r.o.
Kontakt:
Lenka PROKEŠOVÁ
Stará pošta 980, 664 61 Rajhrad
Místo práce: Rajhrad
Typ úvazku: hlavní pracovní poměr
Plat: 28000 - 30000 Kč/měsíc