Najděme pravou práci pro Vás.

Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.

Asistentka v advokátní kanceláři

Hledáte stabilní práci v příjemném profesionálním prostředí? Naše advokátní kancelář sídlící v centru Prahy hledá kandidátky na pozici asistentky (hlavní pracovní poměr). Nástup? Dohodou. Pracovní doba: 8:45 - 17:15 hod.

Co Vám můžeme nabídnout?

Práci v prestižní a stabilní společnosti s velmi dobrým finančním ohodnocením. 5 týdnů dovolené a 5 dní sick days. A kromě milého kolektivu a pracoviště v centru Prahy také nadstandartní lékařskou péči a pravidelné služby fyzioterapeuta. Kvalifikované důkladné zaškolení je samozřejmostí.

Jaká bude Vaše pracovní náplň?

Jde o administrativní podporu týmu právníků. Pracovat budete zejména s dokumenty ve Wordu, Excelu, PowerPointu, Adobe Readeru atd. Budete spravovat pracovní cesty (letenky, ubytování) a vyřizovat další administrativní a asistentské práce dle potřeb právníků. Zkrátka, budete jejich pravá ruka.

Co potřebujeme od Vás?

Určitě příjemné vystupování a schopnost být týmový hráč. Velmi důležitá je pro nás Vaše pečlivost, spolehlivost, logické myšlení či schopnost stanovit si priority. Měli byste velmi dobře ovládat Word (formátování a úprava textu), mít vynikající znalost českého jazyka a komunikativní znalost jazyka anglického. Předchozí praxe v administrativě je výhodou, nikoliv podmínkou. Časovou flexibilitu vítáme.

Máme zájem o dlouhodobou spolupráci. S délkou spolupráce roste i finanční ohodnocení.

Firma: Skils s.r.o. advokátní kancelář

Kontakt: Mgr. Martina MACHKOVÁ
Křižovnické náměstí 193/2, 110 00 Praha 1 - Staré Město

Telefon: 221407300

Místo práce: Praha 1

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr

Plat: 37000 - 40000 Kč/měsíc