Asistentka regionálního ředitele, office manager

Jsme finanční a realitní konzultanti. Pomáháme lidem s jistotou zvládat osobní cíle a velká životní rozhodnutí. Inspirujeme naše klienty i spolupracovníky k růstu a finanční nezávislosti.


Společnost Broker Consulting hledá do svého týmu spolehlivou asistentku regionálního ředitele.Náplní práce je především administrativa (zadávání smluv do systému), pošta, příprava podkladů na porady (prezentace), organizace školení a firemních akcí, zajištění chodu kanceláře , objednávání materiálu pro konzultanty, občasné pochůzky,... 

Požadujeme:

- praxi v administrativě

- uživatelskou znalost MS Office (word, outlook, excel, powerpoint)

- pečlivost, samostatnost, logické myšlení

- organizační schopnosti a komunikační dovednosti

- reprezentativní vystupování

Nabízíme:

- praxi v renomované české společnosti v oblasti financí a administrativy

- práci v přátelském kolektivu mladých lidí

- služební telefon

- odpovídající platové ohodnocení (fixní)

- práci v příjemné, nově zrekonstruované kanceláři na Praze 5 (blízko stanice metra Hůrka)

Nástup možný ihned.

V případě Vašeho zájmu zasílejte svá CV na email: emil.maly@bcas.cz, popř. volejte 731538448.

logo

Firma: Broker Consulting, a.s.

Kontakt: Emil Malý
Sluneční náměstí 2583/11
15800 Praha 5-Butovice

Telefon: 731538448

Místo práce: Praha 5

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr, vedlejší pracovní poměr, práce z domu, nebo žl

Poznámka: vhodné pro absolventy, vhodné pro osoby ztp

Plat: 16000 Kč/měsíc



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | Poradna | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2021 KARIERA.CZ s.r.o.