Společnost Broker Consulting hledá do svého týmu spolehlivou asistentku regionálního ředitele.Náplní práce je především administrativa (zadávání smluv do systému), pošta, příprava podkladů na porady (prezentace), organizace školení a firemních akcí, zajištění chodu kanceláře , objednávání materiálu pro konzultanty, občasné pochůzky,...
Požadujeme:
- praxi v administrativě
- uživatelskou znalost MS Office (word, outlook, excel, powerpoint)
- pečlivost, samostatnost, logické myšlení
- organizační schopnosti a komunikační dovednosti
- reprezentativní vystupování
Nabízíme:
- praxi v renomované české společnosti v oblasti financí a administrativy
- práci v přátelském kolektivu mladých lidí
- služební telefon
- odpovídající platové ohodnocení (fixní)
- práci v příjemné, nově zrekonstruované kanceláři na Praze 5 (blízko stanice metra Hůrka)
Nástup možný ihned.
V případě Vašeho zájmu zasílejte svá CV na email: emil.maly@bcas.cz, popř. volejte 731538448.