Najděme pravou práci pro Vás.

Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.

Back Office Assistant s AJ, NJ

Máte zkušenosti s administrativní podporou, baví vás organizace, práce s daty a komunikace napříč týmy?

Mezinárodní společnost působící v oblasti IT služeb a řešení hledá precizního a spolehlivého kolegu/kolegyni na pozici Back Office Assistant! 

Tato role nabízí stabilní pracovní prostředí, možnost profesního růstu a zapojení do mezinárodního týmu.

Administrativní podpora: zadávání a správa dat, archivace dokumentů, práce s interními databázemi

Příprava reportů, prezentací a korespondence

Správa příchozí a odchozí komunikace (primárně e-maily)

Aktualizace firemních databází a zajištění přesnosti záznamů

Podpora manažera při různých úkolech a koordinace mezi odděleními

Správa kancelářských potřeb a evidence zásob

Pomoc s organizací firemních akcí a meetingů

Další administrativní úkoly dle potřeby

POŽADUJEME:

Min. 2 roky zkušeností na administrativní pozici (Back Office Assistant, Office Assistant, Assistant Manager)

Výborné organizační a time management dovednosti

Pečlivost, smysl pro detail a schopnost řešit problémy

Silné komunikační schopnosti (psané i mluvené)

Samostatnost i schopnost práce v týmu

Pokročilá znalost MS Office (Excel, Word)

Vynikající čeština/ slovenština, 

Znalost němčiny B2/C1, angličtina B2

Ochota cestovat (cca 20 % pracovní doby)

NABÍZÍME:

Mzda: 45 000 – 55 000 Kč/měsíc brutto

Benefity: 5 týdnů dovolené, 5 sick days, příspěvek na stravování

Výbava: Mobilní telefon + hardware

Pracovní režim: Hybridní práce

Vzdělávání a růst: Možnost různých školení a profesního rozvoje v mezinárodním prostředí

Chcete být součástí dynamického týmu a mít možnost růst v zázemí stabilní společnosti? Pošlete nám svůj životopis!

Firma: HOFMANN WIZARD s.r.o.

Kontakt: Marta Nesbitt

Telefon: 702 168 010

Kód: A12986

Místo práce: Praha

Typ úvazku: