Najděme pravou práci pro Vás.
Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.
Back office - OZP
ASISTENT/KA či FAKTURANT/KA
Do naší firmy KREDOLINE S.R.O. s již 10letou historií trhu hledáme schopného kolegy či kolegyni na pozici FAKTURANT/KA či ASISTENT/KA.
Chcete se stát pravou rukou majitelů firmy a vedoucích pracovníků? Baví Vás komunikace s lidmi a práce s čísly?
Nabízíme perspektivní zaměstnání, zázemí stabilní firmy, která každoročně roste a práci, která Vás bude bavit!
Pracovní pozice je vyhrazená pouze pro OZP.
NAŠE POŽADAVKY:
- SŠ vzdělání ukončené maturitou
- znalost AJ (pro domluvu a e-mailovou komunikaci)
- uživatelská znalost Microsoft Office 365 (Excel, Word, Teams)
- upravený vzhled a příjemné vystupování
- čestnost
- zodpovědnost
- ochota se vzdělávat a pracovat na svých schopnostech
- smysl pro pořádek a všeobecný přehled
CO VÁS ČEKÁ:
- administrativní práce
- výpomoc fakturačnímu oddělení
- pomoc při tvoření nových projektů ve firmě
- komunikace s klienty
- vedení a zpracování statistik
- práce na dokončování svěřených úkolů
- v případě zájmu i marketingová činnost
CO NABÍZÍME:
- moderní kancelářské prostory
- notebook i k soukromým účelům
- mobilní telefon s neomezenými mobilními daty i pro soukromé účely
- Pravidelné navyšování mzdy
- Vždy férový a spravedlivý přístup
- Upřímné jednání s respektem
- Individuální pracovní doba
Máte možnost stát se důležitou součástí úspěšné, dynamicky se rozvíjející firmy a profesně i osobně růst.
Oslovila Vás naše nabídka? Pak nám zašlete Váš zivotopis v .pdf formě a motivační dopis na personalni@kredoline.cz
Reagovat na tuto pozici na kariera.cz
Firma: Kredoline s.r.o.
Kontakt:
Veronika Hlaváčková
Technická 23, 61600 Brno
Telefon:
737410307
Místo práce: Brno
Typ úvazku: hlavní pracovní poměr
Poznámka: vhodné pro absolventy, vhodné pro osoby ztp