Najděme pravou práci pro Vás.

Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.

Back office - OZP

ASISTENT/KA či FAKTURANT/KA

Do naší firmy KREDOLINE S.R.O. s již 10letou historií trhu hledáme schopného kolegy či kolegyni na pozici FAKTURANT/KA či ASISTENT/KA.

Chcete se stát pravou rukou majitelů firmy a vedoucích pracovníků? Baví Vás komunikace s lidmi a práce s čísly?

Nabízíme perspektivní zaměstnání, zázemí stabilní firmy, která každoročně roste a práci, která Vás bude bavit!

Pracovní pozice je vyhrazená pouze pro OZP.

NAŠE POŽADAVKY:

  • SŠ vzdělání ukončené maturitou
  • znalost AJ (pro domluvu a e-mailovou komunikaci)
  • uživatelská znalost Microsoft Office 365 (Excel, Word, Teams)
  • upravený vzhled a příjemné vystupování
  • čestnost
  • zodpovědnost
  • ochota se vzdělávat a pracovat na svých schopnostech
  • smysl pro pořádek a všeobecný přehled

CO VÁS ČEKÁ:

  • administrativní práce
  • výpomoc fakturačnímu oddělení
  • pomoc při tvoření nových projektů ve firmě
  • komunikace s klienty
  • vedení a zpracování statistik
  • práce na dokončování svěřených úkolů
  • v případě zájmu i marketingová činnost 

CO NABÍZÍME:

  • moderní kancelářské prostory
  • notebook i k soukromým účelům
  • mobilní telefon s neomezenými mobilními daty i pro soukromé účely
  • Pravidelné navyšování mzdy
  • Vždy férový a spravedlivý přístup
  • Upřímné jednání s respektem 
  • Individuální pracovní doba

Máte možnost stát se důležitou součástí úspěšné, dynamicky se rozvíjející firmy a profesně i osobně růst.

Oslovila Vás naše nabídka? Pak nám zašlete Váš zivotopis v .pdf formě a motivační dopis na personalni@kredoline.cz 

logo

Firma: Kredoline s.r.o.

Kontakt: Veronika Hlaváčková
Technická 23, 61600 Brno

Telefon: 737410307

Místo práce: Brno

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr

Poznámka: vhodné pro absolventy, vhodné pro osoby ztp