Najděme pravou práci pro Vás.

Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.

CUSTOMER SERVICE - GERMAN + ENGLISH (40-50.000 CZK)

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost. Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života. Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing. Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Do you want to work in customer service and use your fluency in German and English? Are you communicative, energetic and do you put the customer first? Excellent!

Send us your CV in English and start working as

CUSTOMER SERVICE - GERMAN + ENGLISH (40-50.000 CZK)

Náplň práce

  • Handling customer requests.
  • Communication in German and English
  • Participation in innovative projects.
  • Working in an internal system.

Nabízíme

  • SIGNING BONUS
  • 100% Home Office option
  • Up to 25 days holiday
  • Daily use of languages
  • Cafeteria
  • Multisport card
  • Meal allowance
  • Discounts on company products
  • Supplements and bonuses
  • Educational courses and training
  • Opportunity for career growth
  • Location: Brno - city

Požadujeme

  • German language - excellent - C1/C2
  • English language - communicative - B2
  • Knowledge of working with PC.
  • Willingness to work in customer service

logo

Firma: Advantage Consulting s.r.o.

Kontakt: Tereza Suttrová

Telefon: +420 775877788

Kód: 44481

Místo práce: Brno

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr