Najděme pravou práci pro Vás.
Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.
DATOVĚ ORIENTOVANÝ PROCESNÍ SPECIALISTA/TKA (OBLAST OBCHODU)
Hledáme zkušeného a motivovaného Procesního specialistu/tku se silným analytickým myšlením a prokazatelnými zkušenostmi v oblasti procesního a projektového řízení.
Pokud jste dynamická osobnost schopná optimalizovat obchodní procesy, vést projekty a efektivně komunikovat napříč celou organizací, pak hledáme právě vás!
Co bude náplní vaší práce?
- Procesní řízení: Budete analyzovat, navrhovat a optimalizovat stávající obchodní procesy s cílem zvýšit efektivitu a snížit náklady. Využijete k tomu své znalosti metodik jako jsou Lean a Six Sigma.
- Projektové řízení: Povedete projekty od A do Z, včetně detailního plánování, efektivní realizace a důsledného monitorování. Zkušenosti s certifikacemi jako PMP nebo PRINCE2 jsou velkou výhodou.
- Analýza dat: Budete analyzovat komplexní data, identifikovat klíčové trendy a navrhovat řešení problémů. Využijete své znalosti SQL nebo jiných specializovaných analytických nástrojů.
- Komunikace a spolupráce: Budete efektivně komunikovat s různými úrovněmi organizace, včetně vedení, zaměstnanců a externích partnerů, a to jak v českém, tak i anglickém jazyce.
- Optimalizace systémů: Aktivně se zapojíte do práce s našimi ERP systémy (např. Dynamics 365 F+O), CRM, Daktela, Helios Nephrite, Xeelo a Highjump WMS.
Co od vás očekáváme?
- Ideálně minimálně 5 let praxe na obdobné procesní nebo projektové pozici
- Prokazatelné zkušenosti s procesním řízením a optimalizací (Lean, Six Sigma)
- Prokazatelné zkušenosti s projektovým řízením a vedením projektů
- Silné analytické myšlení a schopnost pracovat s daty (SQL nebo specializované nástroje)
- Vynikající komunikační dovednosti a schopnost vyjednávat.
- Zkušenosti z oblasti maloobchodu nebo logistiky
- Znalost českého a slovenského trhu jsou velkou výhodou.
- Znalost ERP systémů (Dynamics 365 F+O, CRM, Daktela, Helios Nephrite, Xeelo, Highjump WMS).
- Leadership a schopnost práce v týmu.
- Flexibilita a adaptabilita v dynamickém prostředí.
Co vám nabízíme?
- Zajímavou a samostatnou práci, kde naplno využijete své analytické schopnosti a získáte prostor pro kariérní růst a seberealizaci.
- Pohodový a přátelský tým, ve kterém se budete cítit dobře a kamarádsky.
- Podporu ve vašem profesním rozvoji – ať už jde o odborné kurzy, jazykové vzdělávání (např. kurzy angličtiny) nebo náš propracovaný adaptační program.
- Jistotu stabilní mzdy 15. den v měsíci.
- Širokou škálu benefitů, které oceníte každý den:
- 20 dní dovolené + 5 dní mimořádného volna navíc o Vánocích.
- Příspěvek na stravování 150 Kč/den formou stravenkové karty a možnost využití firemní jídelny s širokým výběrem jídel. Káva a čaj na pracovišti jsou samozřejmostí zdarma.
- Příspěvek na dopravu a zvýhodněné tankování pohonných hmot.
- Příspěvek na sport formou MultiSport karty a firemní posilovna zdarma.
- Možnost výhodného půjčování elektrokol.
- Výrazné slevy na firemní produkty.
- A pro ty, co rádi relaxují, rekreační zařízení v Krkonoších.
- Bezproblémové parkování přímo u budovy.
- Nezáleží nám na formě spolupráce – preferujeme HPP nebo IČO.
Zaujali jsme vás? Pošlete nám své CV a pojďte se bavit o vaší budoucnosti u nás!
Reagovat na tuto pozici na kariera.cz
Firma: SEAL Communication s.r.o.
Kontakt:
Ing. Radmila ŠINDÝLKOVÁ
Telefon:
733198989
Místo práce: Říčany
Typ úvazku: