Najděme pravou práci pro Vás.
Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.
Financial controller
Financial Controller koordinuje finanční procesy s důrazem na řízení P&L, analýzy a požadavky související s nástroji Sales Reporting a BI. Finanční kontrolor je zodpovědný za poskytování včasných a přesných informací pro rozhodování managementu..
P&L Management:
- Plánování, sledování a analýza finančních výsledků.
- Příprava rozpočtů, prognóz a strategických finančních plánů.
Kontrola nákladů:
- Sledování a analýza nákladů ve spolupráci s ostatními odděleními.
- Navrhování a realizace opatření na snížení nákladů a zvýšení efektivity.
- Zajištění dodržování finančních postupů a standardů.
Finanční reporty:
- Příprava a předkládání finančních zpráv vedení.
- Cashflow reporty
Sales reporty:
- Odpovědnost za vykazování prodeje.
- Vyhodnocování výsledků a účinnosti prodejních akcí.
- Koordinace úprav a vývoje reportů v nástroji BI.
- Shromažďování požadavků a zpětné vazby od uživatelů.
- Komunikace, prezentace a interpretace reportů.
Bonus pro dodavatele:
- Analýza a správa dodavatelských bonusů.
- Zajištění transparentnosti a dodržování dodavatelských smluv.
- Rozhodování o ad hoc analýzách.
POŽADUJEME:
- SŠ / VŠ titul v oboru financí, účetnictví nebo podobném relevantním oboru.
- Alespoň 2 roky praxe v oblasti finančního řízení a controllingu.
- Komunikativní znalost anglického jazyka mluvenou i psanou formou
- Znalost finanční analýzy a tvorby P&L.
- Vysoká úroveň analytického myšlení a schopnost pracovat s velkým množstvím dat.
- Zkušenosti a porozumění nástrojům a technologiím BI (znalost Qlik by byla velkou výhodou)
- Dobrá znalost Excelu je nutností (např. VLOOKUP, otočné tabulky atd.).
- Výborné komunikační a prezentační dovednosti - jak technické (PowerPoint), tak veřejné vystupování před vedením společnosti.
- Schopnost pracovat v rychle se měnícím prostředí s důrazem na detail.
- Schopnost pracovat samostatně i v týmu
- Přístup ke zpochybňování navrhovaných předpokladů a požadavků držitelů rozpočtu
- Nezávislost a flexibilita
- Orientace na detail
- Proaktivní a inovativní přístup k práci
- Schopnost řešit problémy a nacházet efektivní řešení
NABÍZÍME:
- 25 dnů dovolené v roce pro vaše zasloužené odpočinkové chvíle;
- Možnost práce z Home Office po předchozí dohodě s manažerem;
- Stravenkový paušál v maximální možné výši 115 Kč za odpracovanou směnu;
- Zaměstnanecké ceny na chovatelské potřeby a krmiva;
- Výhodný program slev od spolupracujících obchodních partnerů;
- Možnost prohlubování a zvyšování kvalifikace v oboru;
- Pet-friendly office;
- Odměny za doporučení nového kolegy.
Reagovat na tuto pozici na kariera.cz
Firma: SUPER PET , a.s.
Kontakt:
Zuzana Vyleťalová
Kód: A2090
Místo práce: Poděbrady
Typ úvazku: hlavní pracovní poměr