Najděme pravou práci pro Vás.

Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.

Financial controller

Financial Controller koordinuje finanční procesy s důrazem na řízení P&L, analýzy a požadavky související s nástroji Sales Reporting a BI. Finanční kontrolor je zodpovědný za poskytování včasných a přesných informací pro rozhodování managementu..

P&L Management:

  • Plánování, sledování a analýza finančních výsledků.
  • Příprava rozpočtů, prognóz a strategických finančních plánů.

Kontrola nákladů:

  • Sledování a analýza nákladů ve spolupráci s ostatními odděleními.
  • Navrhování a realizace opatření na snížení nákladů a zvýšení efektivity.
  • Zajištění dodržování finančních postupů a standardů.

Finanční reporty:

  • Příprava a předkládání finančních zpráv vedení.
  • Cashflow reporty

Sales reporty:

  • Odpovědnost za vykazování prodeje.
  • Vyhodnocování výsledků a účinnosti prodejních akcí.
  • Koordinace úprav a vývoje reportů v nástroji BI.
  • Shromažďování požadavků a zpětné vazby od uživatelů.
  • Komunikace, prezentace a interpretace reportů.

Bonus pro dodavatele:

  • Analýza a správa dodavatelských bonusů.
  • Zajištění transparentnosti a dodržování dodavatelských smluv.
  • Rozhodování o ad hoc analýzách.

POŽADUJEME:

  • SŠ / VŠ titul v oboru financí, účetnictví nebo podobném relevantním oboru.
  • Alespoň 2 roky praxe v oblasti finančního řízení a controllingu.
  • Komunikativní znalost anglického jazyka mluvenou i psanou formou
  • Znalost finanční analýzy a tvorby P&L.
  • Vysoká úroveň analytického myšlení a schopnost pracovat s velkým množstvím dat.
  • Zkušenosti a porozumění nástrojům a technologiím BI (znalost Qlik by byla velkou výhodou)
  • Dobrá znalost Excelu je nutností (např. VLOOKUP, otočné tabulky atd.).
  • Výborné komunikační a prezentační dovednosti - jak technické (PowerPoint), tak veřejné vystupování před vedením společnosti.
  • Schopnost pracovat v rychle se měnícím prostředí s důrazem na detail.
  • Schopnost pracovat samostatně i v týmu
  • Přístup ke zpochybňování navrhovaných předpokladů a požadavků držitelů rozpočtu
  • Nezávislost a flexibilita
  • Orientace na detail
  • Proaktivní a inovativní přístup k práci
  • Schopnost řešit problémy a nacházet efektivní řešení

NABÍZÍME:

  • 25 dnů dovolené v roce pro vaše zasloužené odpočinkové chvíle;
  • Možnost práce z Home Office po předchozí dohodě s manažerem;
  • Stravenkový paušál v maximální možné výši 115 Kč za odpracovanou směnu;
  • Zaměstnanecké ceny na chovatelské potřeby a krmiva;
  • Výhodný program slev od spolupracujících obchodních partnerů;
  • Možnost prohlubování a zvyšování kvalifikace v oboru;
  • Pet-friendly office;
  • Odměny za doporučení nového kolegy.

logo

Firma: SUPER PET , a.s.

Kontakt: Zuzana Vyleťalová

Kód: A2090

Místo práce: Poděbrady

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr