Najděme pravou práci pro Vás.
Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.
FINANČNÍ CONTROLLER
Vítejte ve společnosti Eurotec. Dodáváme rozsáhlé poloautomatizované a automatizované linky pro přední světové firmy. Vyrábíme a kompletujeme komponenty především pro automobilový a spotřební průmysl. Díky zkušenostem a schopnostem v rukou našich kolegů přinášíme složitější a komplexnější řešení, jež jsou vysoce oceňovány našimi zákazníky napříč výrobními segmenty. Jsme si vědomi, že bez neustálého zkvalitňování a rozšiřování týmu našich odborníků se nebudeme moci posunout dále, a právě proto hledáme nového kolegu na pozici finanční controller.
Co je náplní práce finančního controllera
- Controller je součástí týmu finančního oddělení – controllingu, finanční a mzdové účtárny, kteří poskytují servis dalším kolegům tak, abychom se posouvali správným směrem neustále kupředu.
- Budeš podporovat management těmi správnými informacemi pro rozhodováni o investicích i o běžném chodu firmy.
- Kolegové od tebe budou potřebovat rady s cílem zlepšit finanční ukazatele nebo pomoc s nastavením interních procesů a budeš s nimi spolupracovat na projektech výroby linek a zařízení - plánování, řízení, vyhodnocování rozpočtů projektu.
- Budeš nastavovat systém plánování, kontrolních mechanismů a zpracování dat ohledně hospodářských výsledků společnosti, úspory nákladů, zpracovávat reporty, analýzy, kalkulace, plány, rozpočty a své výsledky budeš prezentovat.
- Výrobu budeš podporovat ve formě spolupráce při kontrole a zpřesňování norem, kalkulacemi výrobních procesů.
- Máme více než 800 zaměstnanců, proto spolupráce s HR ve sledování personálních ukazatelů tě nemine.
- Budeš připravovat dalších ad hoc analýzy a řešit úkoly dle aktuálních potřeb oddělení controllingu.
- Jsme společností s mezinárodním přesahem, proto bez komunikace v anglickém jazyce s našimi zahraničními pobočkami se neobejdeš.
- Budeš mít k ruce kolegy, kteří Ti budou předávat zkušenosti. Z toho lze hodně těžit nebo nám můžeš dokázat, že to lze udělat líp a že Tvůj přístup je lepší a donese výsledek.
Profil
- Osobnost a způsob práce/ přístup k práci: komunikativní, samostatná a flexibilní osobnost
- Vzdělání: vysokoškolské vzdělání ekonomického směru nebo odpovídající praxi v případě středoškolského vzdělání
- Zkušenosti a znalosti: minimálně 3 letá praxe ve výrobní společnosti, znalost podnikových procesů a orientace v účetnictví,pokročiláznalost MS Excel, analytické a logické myšlení, znalost Power BI výhodou
- Jazyk: komunikace v angličtině na pokročilé úrovni, němčina výhodou
Nabízíme práci v přátelském kolektivu, kde výkony a úspěch vždy spravedlivě a vysoce odměňujeme. Práci ve stabilní firmě, která se na trhu rozvíjí a roste již několik desetiletí. Možnost vzdělávat se a posouvat své znalosti ve formě kurzů, konferencí, konzultací, jazyků, k tomu 5 dní volna navíc, příspěvek na stravování ve vlastní kantýně, penzijní připojištění, vánoční bonusy, odměny za mimořádné pracovní výkony a pracovní jubilea.
Reagovat na tuto pozici na kariera.cz
Firma: EUROTEC, k.s.
Kontakt:
Hana Chochlíková
Na Zámecké 725, 687 24 Uherský Ostroh
Telefon:
572 420 713
735 174 782
Místo práce: Uherský Ostroh
Typ úvazku: hlavní pracovní poměr