Najděme pravou práci pro Vás.

Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.

FINANČNÍ CONTROLLER

Vítejte ve společnosti Eurotec. Dodáváme rozsáhlé poloautomatizované a automatizované linky pro přední světové firmy. Vyrábíme a kompletujeme komponenty především pro automobilový a spotřební průmysl. Díky zkušenostem a schopnostem v rukou našich kolegů přinášíme složitější a komplexnější řešení, jež jsou vysoce oceňovány našimi zákazníky napříč výrobními segmenty. Jsme si vědomi, že bez neustálého zkvalitňování a rozšiřování týmu našich odborníků se nebudeme moci posunout dále, a právě proto hledáme nového kolegu na pozici finanční controller.

Co je náplní práce finančního controllera

  • Controller je součástí týmu finančního oddělení – controllingu, finanční a mzdové účtárny, kteří poskytují servis dalším kolegům tak, abychom se posouvali správným směrem neustále kupředu.
  • Budeš podporovat management těmi správnými informacemi pro rozhodováni o investicích i o běžném chodu firmy.
  • Kolegové od tebe budou potřebovat rady s cílem zlepšit finanční ukazatele nebo pomoc s nastavením interních procesů a budeš s nimi spolupracovat na projektech výroby linek a zařízení - plánování, řízení, vyhodnocování rozpočtů projektu.
  • Budeš nastavovat systém plánování, kontrolních mechanismů a zpracování dat ohledně hospodářských výsledků společnosti, úspory nákladů, zpracovávat reporty, analýzy, kalkulace, plány, rozpočty a své výsledky budeš prezentovat.
  • Výrobu budeš podporovat ve formě spolupráce při kontrole a zpřesňování norem, kalkulacemi výrobních procesů.
  • Máme více než 800 zaměstnanců, proto spolupráce s HR ve sledování personálních ukazatelů tě nemine.
  • Budeš připravovat dalších ad hoc analýzy a řešit úkoly dle aktuálních potřeb oddělení controllingu.
  • Jsme společností s mezinárodním přesahem, proto bez komunikace v anglickém jazyce s našimi zahraničními pobočkami se neobejdeš.
  • Budeš mít k ruce kolegy, kteří Ti budou předávat zkušenosti. Z toho lze hodně těžit nebo nám můžeš dokázat, že to lze udělat líp a že Tvůj přístup je lepší a donese výsledek.

Profil

  • Osobnost a způsob práce/ přístup k práci: komunikativní, samostatná a flexibilní osobnost
  • Vzdělání: vysokoškolské vzdělání ekonomického směru nebo odpovídající praxi v případě středoškolského vzdělání
  • Zkušenosti a znalosti: minimálně 3 letá praxe ve výrobní společnosti, znalost podnikových procesů a orientace v účetnictví,pokročiláznalost MS Excel, analytické a logické myšlení, znalost Power BI výhodou
  • Jazyk: komunikace v angličtině na pokročilé úrovni, němčina výhodou

Nabízíme práci v přátelském kolektivu, kde výkony a úspěch vždy spravedlivě a vysoce odměňujeme. Práci ve stabilní firmě, která se na trhu rozvíjí a roste již několik desetiletí. Možnost vzdělávat se a posouvat své znalosti ve formě kurzů, konferencí, konzultací, jazyků, k tomu 5 dní volna navíc, příspěvek na stravování ve vlastní kantýně, penzijní připojištění, vánoční bonusy, odměny za mimořádné pracovní výkony a pracovní jubilea.

logo

Firma: EUROTEC, k.s.

Kontakt: Hana Chochlíková
Na Zámecké 725, 687 24 Uherský Ostroh

Telefon: 572 420 713
735 174 782

Místo práce: Uherský Ostroh

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr