Najděme pravou práci pro Vás.

Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.

INTERIOR CONSULTANT/OBCHODNÍ ZÁSTUPCE

Staňte se spolutvůrcem inspirativních pracovních prostor!

Hledáme INTERIOR CONSULTANTA - OBCHODNÍHO ZÁSTUPCE

Máte obchodního ducha, cit pro design a touhu ovlivňovat prostředí, ve kterém lidé tráví velkou část svého života? Přidejte se k nám a staňte se součástí týmu, který vytváří moderní a funkční administrativní interiéry pro nejvýznamnější české i zahraniční společnosti. 

Co Vás u nás čeká?

  • Interiérové poradenství: Budete klientům pomáhat s ideálním řešením jejich kanceláří.
  • Prodej komplexních řešení: Budete nabízet profesionální služby od architektonického návrhu až po realizaci.
  • Vedení prestižních projektů: Budete mít na starosti projekty pro špičkové firmy, které udávají trendy.
  • Péče o stávající klienty: Také budování dlouhodobých vztahů je pro nás velice důležité.
  • Akvizice nových projektů: Budete aktivně vyhledávat nové příležitosti a rozšiřovat portfolio našich klientů.
  • Prezentace a jednání: Budete prezentovat naše služby a jednat s klíčovými manažery klientů. 

Co Vám nabízíme?

  • Zázemí stabilní společnosti: Již více než 30 let jsme silným a spolehlivým partnerem zaměřeným na spokojenost klientů, což potvrzuje i několik ocenění Business Superbrands pro nejlepší firmy s vynikající pověstí na trhu.
  • Atraktivní produktové portfolio: Zastupujeme prestižní světové značky a nabízíme nejkvalitnější produkty na trhu.
  • Motivující finanční ohodnocení: Atraktivní bonusy dle dosažených výsledků vyplácíme měsíčně.
  • Benefity: Služební vůz i pro soukromé účely, příspěvek na sportovní aktivity, atraktivní podmínky pro nákup zboží od našich partnerů a další.
  • Profesní růst: Podporujeme rozvoj našich zaměstnanců a nabízíme možnosti dalšího vzdělávání.
  • Zahraniční pracovní cesty: Příležitost získat mezinárodní zkušenosti u našich partnerů. 

Co od Vás očekáváme?

  • Profesionální vystupování a komunikaci: Reprezentujete sebe i naši společnost.
  • Znalost angličtiny: Komunikace se zahraničními klienty bude součástí Vaší práce.
  • Samostatnost, zodpovědnost a orientaci na výsledek: Jsme tým, který táhne za jeden provaz.
  • Pozitivní přístup a radost z kontaktu s lidmi: Charisma a pozitivní energie Vám pomohou k úspěchu.
  • Řidičský průkaz skupiny B

Výhodou je:

  • Zkušenosti s prodejem komplexních řešení a služeb, ideálně v oblasti administrativních interiérů.

Lokalita: kanceláře Praha, působnost po celé ČR

Nástup: dle dohody

Zaujala Vás tato nabídka?

Pošlete nám svůj životopis na e-mail julie.bambasova@linstram.cz a staňte se součástí našeho úspěšného týmu!

Firma: Linstram, spol. s r.o.

Kontakt: Bc. Julie Bambasová

Telefon: 271020411
602 314450

Místo práce: Praha 10

Typ úvazku: