Najděme pravou práci pro Vás.

Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.

Inženýr zákaznické kvality (m/ž)

První kontakt:Koubek Michal, tel.: 778 765 528 e-mail: m.koubek@ais-systeme.de

Náplň práce:Péče o svěřené zákazníky v oblasti kvality – komunikace, jednání o kvalitativních tématech, účast na zákaznických auditech a zkouškách.Zodpovědnost za řešení zákaznických reklamací – analýza příčin, návrh a sledování nápravných opatření (8D reporty).Přejímka reklamací u zákazníka, řízení a vyhodnocování reklamační databáze.Spolupráce při plánování a zavádění opatření určujících kvalitu nových projektů.Přenos požadavků zákazníka do interních procesů výroby, plánování a logistiky.Aktivní účast na procesech zlepšování kvality, implementace výsledků auditů a zákaznických požadavků.Spolupráce na provádění interních a procesních auditů dle ISO 14001 a VDA 6.5.

Požadujeme:SŠ/VŠ technického směru.Praxi v oblasti kvality min. 1 rok (ideálně v automotive prostředí).Komunikativní znalost anglického jazyka, němčina výhodou.Znalost nástrojů kvality (8D, Ishikawa, PPM, Formel Q, zákaznické portály).Řidičský průkaz sk. B.Samostatnost, zodpovědnost, flexibilitu.

Výhodou:Certifikace Auditor VDA 6.5.Zkušenost s vedením zákaznických jednání a reportingem.

Nabízíme:Stabilní pracovní pozici v silné mezinárodní společnosti.Možnost profesního rozvoje v oblasti zákaznické kvality.Podporu odborného vzdělávání a certifikací.Příspěvek na stravování, benefity dle interní politiky.

Firma: AIS AUTOMOTIVE INTERIOR SYSTEMS, s.r.o.

Kontakt: Michal Koubek

Místo práce: Velký Osek

Typ úvazku: