Najděme pravou práci pro Vás.

Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.

IT HelpDesk pro OZP

Lokalita: Praha - Radlická

Co u nás budete dělat?

  • Zvedat telefonní sluchátko a povídat si se zaměstnanci banky, kteří potřebují Vaši pomoc v oblasti IT
  • Zakládat požadavky, řešit je a předávat na ostatní řešitelské skupiny
  • Podávat informace o stavu řešení již zadaných požadavků
  • Urgovat a eskalovat ostatní řešitelské skupiny ohledně řešení
  • Seznámíte se s bankovním prostředím z pohledu IT
  • Věnovat se IT požadavkům našich interních i externích zaměstnanců, pomáhat s jejich řešením a komunikovat s nimi
  • Zadávat požadavky zaměstnanců do fronty, odbavovat ji a dohlížet na ni

Co od vás očekáváme?

  • Zvládáte se orientovat v prostředí IT
  • Jste časově flexibilní
  • Máte dobré komunikační dovednosti a umíte výborně komunikovat v českém jazyce
  • Chcete se nadále rozvíjet a učit se
  • Jste týmovým hráčem a dokážete s kolegy táhnout za jeden provaz
  • Zodpovědnost a samostatnost vám není cizí
  • Máte maturitu a dokážete se domluvit anglicky

Co Vám můžeme nabídnout?

  •  možnost práce z domu
  •  možnost práce na zkrácený pracovní úvazek
  •  20 dní dovolené a 10 dní zdravotního volna
  •  individuální přístup a péči
  •  nadupaný benefit program (příspěvek na stravování, Benefit Plus   karta, záloha na mzdu, bezúročná půjčka a jiné)

Chcete-li vědět, v jakých dalších odvětvích umíme vytvořit pracovní prostředí na míru pro hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi projdeme naše aktuální pracovní příležitosti po telefonu nebo osobně u kávy.

Firma: Kolibřík CSR s.r.o.

Kontakt: Jitka MIKŠOVSKÁ
Lidická 700/19, 602 00 Brno - Veveří

Telefon: 739 107 431

Místo práce: Praha

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr

Poznámka: vhodné pro osoby ztp