Najděme pravou práci pro Vás.
Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.
IT HelpDesk pro OZP
Lokalita: Praha - Radlická
Co u nás budete dělat?
- Zvedat telefonní sluchátko a povídat si se zaměstnanci banky, kteří potřebují Vaši pomoc v oblasti IT
- Zakládat požadavky, řešit je a předávat na ostatní řešitelské skupiny
- Podávat informace o stavu řešení již zadaných požadavků
- Urgovat a eskalovat ostatní řešitelské skupiny ohledně řešení
- Seznámíte se s bankovním prostředím z pohledu IT
- Věnovat se IT požadavkům našich interních i externích zaměstnanců, pomáhat s jejich řešením a komunikovat s nimi
- Zadávat požadavky zaměstnanců do fronty, odbavovat ji a dohlížet na ni
Co od vás očekáváme?
- Zvládáte se orientovat v prostředí IT
- Jste časově flexibilní
- Máte dobré komunikační dovednosti a umíte výborně komunikovat v českém jazyce
- Chcete se nadále rozvíjet a učit se
- Jste týmovým hráčem a dokážete s kolegy táhnout za jeden provaz
- Zodpovědnost a samostatnost vám není cizí
- Máte maturitu a dokážete se domluvit anglicky
Co Vám můžeme nabídnout?
- možnost práce z domu
- možnost práce na zkrácený pracovní úvazek
- 20 dní dovolené a 10 dní zdravotního volna
- individuální přístup a péči
- nadupaný benefit program (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, záloha na mzdu, bezúročná půjčka a jiné)
Chcete-li vědět, v jakých dalších odvětvích umíme vytvořit pracovní prostředí na míru pro hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi projdeme naše aktuální pracovní příležitosti po telefonu nebo osobně u kávy.
Reagovat na tuto pozici na kariera.cz
Firma: Kolibřík CSR s.r.o.
Kontakt:
Jitka MIKŠOVSKÁ
Lidická 700/19, 602 00 Brno - Veveří
Telefon: 739 107 431
Místo práce: Praha
Typ úvazku: hlavní pracovní poměr
Poznámka: vhodné pro osoby ztp