Najděme pravou práci pro Vás.

Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.

IT Helpdesk Support

Co Vás na této pozici čeká

  • První úroveň technické podpory pro interní uživatele společnosti (telefonická, e-mailová i přes helpdeskový nástroj)
  • Řešení běžných uživatelských problémů – zapomenutá hesla, nefunkční přihlášení, problémy s tiskem, e-mailem, MS Office apod.
  • Správa přístupů a základní práce v Active Directory / M365 admin rozhraní
  • Evidence požadavků a jejich řešení v interním systému
  • Výjezdy do regionu za koncovými uživateli

Co od Vás očekáváme

  • Základní orientaci v IT prostředí – síť, hardware, Windows, MS Office
  • Řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
  • Schopnost komunikovat s uživateli, trpělivost a chuť pomáhat
  • Dobré organizační schopnosti, pečlivost při evidenci a eskalacích požadavků
  • Samostatnost i týmový přístup
  • Předchozí zkušenost z helpdesku nebo zákaznické podpory je výhodou

Co Vám za to můžeme nabídnout?

  • Zázemí stabilní společnosti
  • Přátelský tým a podporu při zaučení
  • Příležitost naučit se nové věci
  • 4 + 1 týden dovolené navíc
  • 3 sick days
  • Mobilní telefon a notebook i k soukromému využití
  • Stravenkový paušál
  • Zvýhodněná Multisport karta
  • Moderní pracovní prostředí a přátelský tým kolegů specialistů
  • Nadstandardní lékařská péče (zvýhodněná očkování aj.)
  • Zvýhodněné lázeňské pobyty

Datum nástupu: ihned / dle dohody

Typ úvazku:  Plný / částečný dle domluvy

Místo výkonu práce: Brno - Ponava

Neváhejte se nám ozvat a ideálně také v pár řádcích popsat, proč byste právě Vy měl(a) být tím, koho hledáme.

Děkujeme.

MediClinic a.s.

Firma: Mediclinic a.s.

Kontakt: Mgr. Vlastimil KRÁL

Telefon: 733679555

Místo práce: Brno

Typ úvazku: