Najděme pravou práci pro Vás.

Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.

Kontrolor/kontrolorka finančních kontrol

Magistrát hlavního města Prahy je největším zaměstnavatelem územní samosprávy, který nabízí profesní uplatnění v celé řadě oborů. Aktuálně hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici kontrolor/kontrolorka finančních kontrol.

Jaká bude Vaše náplň práce

  • metodické usměrňování kontrolní činnosti hlavního města Prahy
  • vyhodnocování účinnosti vnitřního kontrolního systému a provádění analytických, hodnotících a jiných systémových specializovaných prací na úseku finanční kontroly v působnosti hlavního města Prahy
  • komplexní koordinace kontrol v celém rozsahu činnosti hlavního města Prahy
  • provádění a koordinace specializovaných činností v rámci finančních kontrol příspěvkových organizací, veřejných finančních podpor a mimořádných kontrol
  • zpracování a koordinace zpracování komplexní dokumentace o průběhu a výsledcích kontrolních akcí
  • komplexní analýza a zobecňování zjišťovaných nedostatků, včetně vyhodnocování příčin a důsledků zjišťovaných nedostatků
  • komplexní vyhodnocování kontrolních zjištění a navrhování opatření k odstranění zjišťovaných nedostatků, včetně řešení a odstraňování systémových chyb
  • organizování a provádění kontrol plnění opatření k nápravě nedostatků zjištěných při kontrolních akcích
  • komplexní zpracovávání výstupů z kontrolních akcí, které jsou využívány pro jednání a rozhodování orgánů hl. m. Prahy

Jaké požadavky byste měl/a splňovat

  • VŠ vzdělání Mgr./Bc.
  • praxi spočívající v činnosti, která souvisí odborně s předmětem přezkoumání, nejméně po dobu 3 let
  • znalost zákona o účetnictví, zákona o kontrole (kontrolní řád), zákona o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů,  zákona o přezkoumávání  hospodaření územních samosprávných celků a dobrovolných svazků obcí, zákona o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákona o hl. m. Praze, zákona o zadávání veřejných zakázek, zákoníku práce, vše ve znění pozdějších předpisů
  • znalost Statutu hl. m. Prahy v platném znění
  • znalost práce na PC (MS Office / Microsoft 365)
  • dobré komunikační schopnosti, včetně vyjadřování v mluveném a psaném projevu
  • pečlivost a zodpovědný přístup ke svěřeným úkolům

Co Vám můžeme nabídnout

  • platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 12, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků (více se dozvíte z úplného oznámení o výběrovém řízení)
  • po zapracování možnost občasné práce z domova
  • pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 6 dní indispozičního volna
  • podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring
  • benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
  • možnost využití Multisport karty
  • příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
  • podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod

Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro účast ve výběrovém řízení.

Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných příloh, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na úřední desce na www.praha.eu a kariérních stránkách Magistrátu hl. města Prahy kariera.praha.eu nebo na níže uvedeném odkaze.

https://eud.praha.eu/pub/deska/6000004/4/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BY7SEHH%230/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BY7SEHH/UD_vyberove-rizeni_kontrolor_FK_1471_1530_VR133-25.pdf

Přihlášku s požadovanými přílohami je nutné doručit nejpozději dne 24. října 2025.

Firma: HLAVNÍ MĚSTO PRAHA

Kontakt: Jitka Steinbachová

Telefon: 236 00 3235

Kód: VR 133/25/OKC/S

Místo práce: Praha

Typ úvazku: