Najděme pravou práci pro Vás.

Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.

Konzultant systému Microsoft Dynamics 365 NAV (80 - 100.000 Kč)

Hledáme zkušeného specialistu ERP systémů, který se specializuje na Microsoft Dynamics 365 NAV. Pokud máte minimálně 3 roky zkušeností s tímto systémem a toužíte po výzvách, máme pro vás skvělou příležitost. Zašlete nám svůj životopis, rádi se s Vámi potkáme na pohovoru. O společnosti Jsme stabilní společnost, která na trhu působí od roku 2000. Patříme k předním průkopníkům a zároveň ke světové špičce ve sféře balení a exportu. Naše IT oddělení vyvíjí specializované systémy pro optimalizaci logistických procesů, které naši zákazníci využívají po celém světě. Také vyvíjíme interní systémy pro návrh obalů (Box Cad) a pro plánování výrobních kapacit a balení v reálném čase (Load Balancer). Systémy jsou postavené na Microsoft technologiích. Po celém světě zaměstnáváme více než 3000 pracovníků. V České republice máme několik menších poboček s příjemným zázemím, ve kterých můžete pracovat i Vy!

  • Správa a údržba interního systému Business Central. * Podílení se na implementaci systému pro uživatele dle individuálních potřeb zákazníka. * Poskytování komplexní podpory klientovi během celého procesu implementace. * Školení pracovníků pro tento systém. * Tvorba analýz. * Komunikace s vývojovým týmem, za účelem koordinace a monitorování postupu projektu.

POŽADUJEME:

  • Minimálně SŠ vzdělání technického zaměření. * 3 roky a více odborných zkušeností s Microsoft Dynamics 365 NAV * Analytické myšlení. * Řidičský průkaz skupiny B. * Anglický jazyk na komunikativní úrovni. * * Výhodou: * Zkušenost s prací v oblasti logistiky. * Německý jazyk na komunikativní úrovni.

NABÍZÍME:

  • 5 týdnů dovolené. * Stravenkový paušál. * Motivující platový a bonusový systém. * Notebook (i pro osobní účely). * Mobilní telefon ((i pro osobní účely). * Jazykové kurzy přímo na pracovišti. * Technická školení. * Spolupráce na mezinárodních projektech (Evropa, US, Čína). * Práce v příjemném pracovním prostředí. * Teambuildingy. * Občerstvení na pracovišti. * Dog friendly office.

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta. Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám. Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!

logo

Firma: Jobs Contact Personal, s.r.o.

Kontakt: Sylva Kočková

Telefon: 420602741672

Kód: 189672

Místo práce: Břeclav

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr