Najděme pravou práci pro Vás.

Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.

KOORDINÁTOR OBCHODNÍCH PROJEKTŮ - OD 42.000KČ+BENEFITY

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost. Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života. Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing. Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Máte již zkušenosti z výrobní firmy s prací na vlastních projektech a jste políben obchodním duchem? Vyžíváte se v řádu, evidenci a organizační schopnost je Vaší doménou? Zvládáte vykomunikovat veškeré potřeby a tlumočit požadavky v anglickém jazyce? Máme pro Vás místo! Představte se mi v životopise a staňte se podporou obchodního oddělení právě u nás!

Náplň práce

  • Stanete se klíčovou podporou našich obchodníků
  • Budete řídit i své projekty od A do Z
  • Koordinujete a podporujete projekty s důrazem na dosahování stanovených cílů a spokojenosti zákazníka
  • Zaštítíte kompletní administrativu a evidenci - jedná se o přípravu smluv, návrhy nabídek, cenové kalkulace, finální fakturace, plánování schůzek i předávání hotových projektů
  • Zajišťujete aktivní komunikaci se zákazníkem včetně zpětné vazby a zjišťování potřeb
  • Flexibilně reagujete na změny a provádíte veškeré aktualizace v interním systému
  • Spolupracujete s kolegy napříč společností a podáváte report přímému nadřízenému

Nabízíme

  • Nástupní mzda od 42.000KČ/dle zkušeností
  • Flexibilní pracovní doba
  • Možnost částečného Homeoffice
  • Občerstvení na pracovišti
  • 25. dnů dovolené + Sick days
  • Prémie
  • Kvartální odměny
  • 13. plat
  • Možnost využití služebního vozu
  • Příplatky a příspěvky
  • Propracovaný benefitní program
  • Interní vzdělávání
  • Možnost profesního a finančního růstu
  • Firemní akce a teambuildingy
  • Místo výkonu: Okr. Zlín

Požadujeme

  • SŠ/VOŠ/VŠ - bez zaměření
  • Zkušenosti s vedením vlastních projektů
  • Praxe z výrobní firmy na obchodním odd. nebo referenční činnosti
  • AJ na velmi dobré úrovni - denní komunikace a korespondence, tlumočnická asistence
  • PC - MS Office na pokročilé úrovni, interní systémy
  • ŘP - sk.B - aktivní řidič - občasné schůzky
  • Velmi dobré komunikativní, organizační, analytické, argumentační schopnosti
  • Ochotu dále se učit a zdokonalovat

logo

Firma: Advantage Consulting s.r.o.

Kontakt: Jana Srncová

Telefon: +420 775474383

Kód: 56147

Místo práce: Zlínský kraj

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr