Najděme pravou práci pro Vás.

Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.

Manažer oddělení realizací s angličtinou (90 - 110.000 Kč)

Hledám MANAŽERA ODDĚLENÍ REALIZACÍ pro úspěšnou tuzemskou společnost působící na mezinárodním poli se zaměřením na vývoj vlastních systémů (HW, SW, mechanika). Pokud máte tah na branku, zvládáte komunikaci v angličtině a nemáte strach se zajímavých výzev, tak mi zašlete svůj životopis!* zodpovědnost za řízení a realizaci projektů vedených projektovými manažery * vedení a koordinace týmu projektových manažerů * sestavování, kontrola a optimalizace projektových plánů, rozpočtů a harmonogramů * kontrola řízení rizik a řešení problémů v průběhu realizace projektů * zavádění a dohled nad používáním projektových metodik (např. Agile, Waterfall, PRINCE2) * pravidelný reporting top managementu * monitoring a hodnocení výkonnosti projektového oddělení * spolupráce s obchodním oddělením při plánování kapacit a tvorbě nabídek * spolupráce s vývojovou, výrobní a servisní části společnosti * odpovědnost za plnění cílů v oblasti kvality, nákladů a termínů projektů * vedení vlastních projektů

POŽADUJEME:

  • VŠ vzdělání, ideálně v oboru elektrotechniky / strojírenství * zkušenosti z obdobné pozice v řízení komplexních projektů * znalost projektových metodik – např. PRINCE2, IPMA, PMI, Agile/Scrum * zkušenosti s vedením lidí a nastavováním procesů * uživatelská znalost komerčního ERP systému * ŘP sk. B, aktivní řidič * cestování do zahraničí (cca 2 dny v měsíci) * angličtina – pravidelná komunikace v psané i mluvené formě * samostatnost a zodpovědnost * výborné komunikační, vyjednávací a prezentační dovednosti

NABÍZÍME:

  • platové ohodnocení odpovídající zkušenostem * motivační složka, bonusy * služební automobil * telefon + notebook * týden dovolené navíc + sickdays * vzdělávací kurzy + školení * flexibilní pracovní doba * systém kafetérie * občerstvení v zaměstnání * příspěvky na další vzdělání * firemní teambuildigové akce * možnost příležitostně práce formou Home-Office * pracoviště: Brno

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta. Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Tato nabídka je také vhodná pro: manažer oddělení realizací, projektový manažer, vedoucí pracovník, ředitel realizací, PRINCE2, PMI, IPMA, Agile, Scrum, Waterfall, apod. Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám. Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!

Firma: Jobs Contact Personal, s.r.o.

Kontakt: Jan Dohnálek

Telefon: 00420601366308

Kód: 244707

Místo práce: Brno-město

Typ úvazku: