Najděme pravou práci pro Vás.
Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.
Manažer / ředitel obchodního týmu
Hledáte práci ve financích či realitách spojenou s prodejem služeb a vedením týmu? Chcete se aktivně věnovat hledáním a zapracováním nových talentů? Baví Vás prodejní činnost a přímá komunikace s klienty? Chcete přijmout zodpovědnost za prodejní úspěšnost Vaší i Vašeho týmu?
Přidejte se do našeho sehraného týmu a staňte se manažerem/ředitelem obchodního týmu/nové pobočky. Budete pracovat na osobním rozvoji Vašem vlastním i Vašeho týmu, který budete budovat pod skvělým vedením a získáte propracovaného know-how firmy s 25letou tradicí a v oboru, který funguje bez ohledu na ekonomické cykly. Po zapracování budete vést vlastní pobočku a vytvářet si vlastní pasivní příjem. Po 10ti letech spolupráce u nás Vás čeká dle manažerského dodatku nárok na rentu a další benefity podnikání s námi Vás čekají už na počátku spolupráce.
Nabízíme:
- Smysluplnou a zodpovědnou práci s lidmi
- Flexibilní pracovní doba/možnost částečného home office po zapracování
- Příjemné pracovní prostředí v dynamickém mladém kolektivu s rodinným přístupem
- Backoffice podpora naší kanceláře, centrální podpora právního, marketingového a realitního oddělení
- Zaškolení a průběžné vzdělávání v oblasti finančního poradenství, finanční gramotnosti, realit a manažerských dovedností
- Odpovídající finanční ohodnocení zohledňující odvedené výsledky vlastní i týmové
- Možnost profesního růstu do ředitelských pozic a otvírání vlastních dalších poboček
- Zdroje klientů pro Vaše nové spolupracovníky
- Synergický efekt propojení světa financí a realit
- Know-how a zázemí společnosti, která se pohybuje v oblasti financí 25 let
Co by Vám nemělo chybět:
- Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
- Zájem o finanční trh a finanční produkty
- Uživatelská znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, Outlook)
- Proklientský a proaktivní přístup
- Chuť a schopnost budovat a řídit úspěšný obchodní tým profesionálů a obchodních partnerů/tipařů
- Vedení porad, tréninků, pracovních i osobních pohovorů
- Výborné komunikační schopnosti jak telefonicky, tak při osobních jednáních s klienty a spolupracovníky
- Schopnost samostatného jednání a rozhodování, ale i týmové práce
- Ochotu se průběžně vzdělávat a odborně růst
Výhodou:
- Praxe v oblasti vedení obchodní týmů a jednání s klientem či z obchodu finančních služeb tj. bankovnictví/pojišťovnictví/ obchod velkou výhodou
Nesplňujete všechny požadavky? Nevadí. Ve společnosti Broker Consulting se věnujeme budování různorodého, přátelského, kreativního a autentického týmu a budeme otevírat i novou pobočku, takže pokud jste z této role nadšený/á, ale vaše minulé zkušenosti neodpovídají dokonale všem kvalifikacím v popisu práce, přesto nám napište a třeba zjistíme, že s námi můžete spolupracovat na podobné jiné pozici.
Reagovat na tuto pozici na kariera.cz
Firma: Broker Consulting a.s. - Klientské hypotéční a poradenské centrum Andrey Jirákové
Kontakt:
Zuzana Veselá
Opatovská 1753/12, 149 00 Praha 11
Telefon:
774996776
774996776
Místo práce: Praha 11
Typ úvazku: hlavní pracovní poměr, práce z domu, nebo žl