Najděme pravou práci pro Vás.

Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.

Manažer / ředitel obchodního týmu

Hledáte práci ve financích či realitách spojenou s prodejem služeb a vedením týmu? Chcete se aktivně věnovat hledáním a zapracováním nových talentů? Baví Vás prodejní činnost a přímá komunikace s klienty? Chcete přijmout zodpovědnost za prodejní úspěšnost Vaší i Vašeho týmu?

Přidejte se do našeho sehraného týmu a staňte se manažerem/ředitelem obchodního týmu/nové pobočky. Budete pracovat na osobním rozvoji Vašem vlastním i Vašeho týmu, který budete budovat pod skvělým vedením a získáte propracovaného know-how firmy s 25letou tradicí a v oboru, který funguje bez ohledu na ekonomické cykly. Po zapracování budete vést vlastní pobočku a vytvářet si vlastní pasivní příjem. Po 10ti letech spolupráce u nás Vás čeká dle manažerského dodatku nárok na rentu a další benefity podnikání s námi Vás čekají už na počátku spolupráce.

Nabízíme:

  • Smysluplnou a zodpovědnou práci s lidmi
  • Flexibilní pracovní doba/možnost částečného home office po zapracování
  • Příjemné pracovní prostředí v dynamickém mladém kolektivu s rodinným přístupem
  • Backoffice podpora naší kanceláře, centrální podpora právního, marketingového a realitního oddělení
  • Zaškolení a průběžné vzdělávání v oblasti finančního poradenství, finanční gramotnosti, realit a manažerských dovedností
  • Odpovídající finanční ohodnocení zohledňující odvedené výsledky vlastní i týmové
  • Možnost profesního růstu do ředitelských pozic a otvírání vlastních dalších poboček
  • Zdroje klientů pro Vaše nové spolupracovníky
  • Synergický efekt propojení světa financí a realit
  • Know-how a zázemí společnosti, která se pohybuje v oblasti financí 25 let

Co by Vám nemělo chybět:

  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
  • Zájem o finanční trh a finanční produkty
  • Uživatelská znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, Outlook)
  • Proklientský a proaktivní přístup
  • Chuť a schopnost budovat a řídit úspěšný obchodní tým profesionálů a obchodních partnerů/tipařů
  • Vedení porad, tréninků, pracovních i osobních pohovorů
  • Výborné komunikační schopnosti jak telefonicky, tak při osobních jednáních s klienty a spolupracovníky
  • Schopnost samostatného jednání a rozhodování, ale i týmové práce
  • Ochotu se průběžně vzdělávat a odborně růst

Výhodou:

  • Praxe v oblasti vedení obchodní týmů a jednání s klientem či z obchodu finančních služeb tj. bankovnictví/pojišťovnictví/ obchod velkou výhodou

Nesplňujete všechny požadavky? Nevadí. Ve společnosti Broker Consulting se věnujeme budování různorodého, přátelského, kreativního a autentického týmu a budeme otevírat i novou pobočku, takže pokud jste z této role nadšený/á, ale vaše minulé zkušenosti neodpovídají dokonale všem kvalifikacím v popisu práce, přesto nám napište a třeba zjistíme, že s námi můžete spolupracovat na podobné jiné pozici.

logo

Firma: Broker Consulting a.s. - Klientské hypotéční a poradenské centrum Andrey Jirákové

Kontakt: Zuzana Veselá
Opatovská 1753/12, 149 00 Praha 11

Telefon: 774996776
774996776

Místo práce: Praha 11

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr, práce z domu, nebo žl