Najděme pravou práci pro Vás.
Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.
Manažer zákaznického servisu | výrobní společnost
- Zodpovědnost za kompletní chod oddělení zákaznické péče, nastavování priorit a zajištění plynulého provozu
- Dohled nad procesem objednávek (převážně zahraničních) a garance jejich přesného a včasného zpracování
- Vedení, rozvoj a motivace týmu zákaznického servisu
- Denní komunikace v angličtině
- Tvorba akčních plánů dle potřeb zákazníků a zavádění zlepšovacích opatření
- Spolupráce s managementem na strategii, optimalizaci procesů a nastavování KPI
- Reporting výkonu oddělení a návrhy řešení pro zvýšení spokojenosti zákazníků
- Koordinace komunikace s obchodem, logistikou a výrobou pro hladký průběh zakázek
POŽADUJEME
- Vysokoškolské vzdělání, ideálně v oblasti ekonomie nebo obchodu
- Minimálně 5 let zkušeností na manažerské pozici v zákaznickém servisu
- Komunikativní znalost anglického jazyka (B2)
- Velmi dobrá znalost MS Office (zejména Excel a Word)
- Výborné organizační a komunikační dovednosti, prozákaznický přístup
- Ochota k občasným služebním cestám
NABÍZÍME
- Flexibilní pracovní doba
- Služební automobil i k soukromým účelům, telefon, notebook
- Atraktivní finanční ohodnocení
- Prémie ke mzdě, roční bonusy
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Příspěvek na stravování
- Kafetérie
- Týden dovolené navíc
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Reagovat na tuto pozici na webu zaměstnavatele
Firma: ManpowerGroup s.r.o.
Kontakt:
Lenka Hermannová
Telefon:
+420703865348
+420703865348
Kód: 65294
Místo práce: Nový Jičín
Typ úvazku: