Najděme pravou práci pro Vás.

Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.

Manažer zákaznického servisu | výrobní společnost

  • Zodpovědnost za kompletní chod oddělení zákaznické péče, nastavování priorit a zajištění plynulého provozu
  • Dohled nad procesem objednávek (převážně zahraničních) a garance jejich přesného a včasného zpracování
  • Vedení, rozvoj a motivace týmu zákaznického servisu
  • Denní komunikace v angličtině
  • Tvorba akčních plánů dle potřeb zákazníků a zavádění zlepšovacích opatření
  • Spolupráce s managementem na strategii, optimalizaci procesů a nastavování KPI
  • Reporting výkonu oddělení a návrhy řešení pro zvýšení spokojenosti zákazníků
  • Koordinace komunikace s obchodem, logistikou a výrobou pro hladký průběh zakázek

POŽADUJEME

  • Vysokoškolské vzdělání, ideálně v oblasti ekonomie nebo obchodu
  • Minimálně 5 let zkušeností na manažerské pozici v zákaznickém servisu
  • Komunikativní znalost anglického jazyka (B2)
  • Velmi dobrá znalost MS Office (zejména Excel a Word)
  • Výborné organizační a komunikační dovednosti, prozákaznický přístup
  • Ochota k občasným služebním cestám

NABÍZÍME

  • Flexibilní pracovní doba
  • Služební automobil i k soukromým účelům, telefon, notebook
  • Atraktivní finanční ohodnocení
  • Prémie ke mzdě, roční bonusy
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek na stravování
  • Kafetérie
  • Týden dovolené navíc

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Reagovat na tuto pozici na webu zaměstnavatele

Firma: ManpowerGroup s.r.o.

Kontakt: Lenka Hermannová

Telefon: +420703865348
+420703865348

Kód: 65294

Místo práce: Nový Jičín

Typ úvazku: