Najděme pravou práci pro Vás.

Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.

Náborový / administrativní pracovník, Brno

Hledáme ambiciózního a komunikativního jedince, který se připojí k našemu týmu.

Náplň práce zahrnuje:

  • Nábor nových pracovníků
  • Správu inzerátů a inzerce pracovních pozic
  • Komunikaci s uchazeči a organizaci pohovorů
  • Administrativní práce v kanceláři, včetně práce na PC (Word, excel…)
  • Podpora ostatních členů týmu v personálních záležitostech

Požadujeme:

  • Zkušenosti s prací v oblasti personálního managementu výhodou, ale nevyžadujeme
  • Schopnost organizovat si práci
  • Výborné komunikační a organizační schopnosti
  • Znalost práce s počítačem a office balíkem
  • Vzdělání v oblasti personálního managementu, administrativy nebo příbuzného oboru výhodou

Co nabízíme:

  • Stabilní pracovní prostředí v úspěšné společnosti
  • Možnost profesního růstu a rozvoje
  • Motivující platové ohodnocení a benefity
  • Přátelský a podpůrný kolektiv

Pokud máte zájem o tuto pozici a splňujete naše požadavky, zašlete nám váš životopis.  

Přidejte se k nám a buďte součástí našeho týmu!

Firma: WORKLIVE CZ s.r.o.

Kontakt: Barbora Petříčková

Telefon: 722364339

Místo práce: Brno

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr

Poznámka: vhodné pro absolventy

Plat: 25000 - 30000 Kč/měsíc