Najděme pravou práci pro Vás.
Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.
OBCHODNÍ MANAŽER PRO ČR A SR
Jste již zkušeným bardem na poli obchodním a navíc jsou Vaší srdcovkou krásy České i Slovenské republiky? Nedělá Vám problém trávit čas na cestách a vést svůj vlastní tým? Právě hledáme komunikativního kolegu s ostrými lokty, přesto profesionálního a milého vystupování, odhodlaného nejen spravovat svoje přidělené zákazníky, ale odběry ještě navyšovat! Staňte se naším kolegou právě VY a začněte držet prst na tepu Obchodu v rámci ČR a SR!
Čekám na Váš životopis!
Náplň práce
- Profesionální zastoupení firmy v B2B a B2C prodeji
- Identifikace příležitostí, nastavování KPI a implementace efektivních postupů
- Motivace a podpora prodejců, hledání talentů a jejich rozvoj
- Aktivní spolupráce s klíčovými partnery, udržování dlouhodobých vztahů a akvizice nových klientů
- Monitorování trendů, konkurence a příležitostí pro rozvoj našeho podnikání
Nabízíme
- Nástupní plat, na kterém se jistě domluvíme
- Příjemná bonusová složka
- Automobil i k soukromým účelům
- Plné pracovní vybavení, dbáme na reprezentaci
- Mimořádné prémie
- 25 dní dovolené
- Penzijní připojištění
- Firemní produkty za hubičku
- Kurzy a školení
- Dotovaná strava
- Firemní a kulturní akce
- Místo výkonu: ČR a SR
Požadujeme
- Vzdělání SOU/SŠ, VOŠ -
- Zkušenosti v oblasti obchodu na vedoucí pozici
- Znalost sortimentu bílé techniky nebo televizorů a monitorů
- Schopnost strategického myšlení a orientace na výsledky
- Oceňujeme ochotu stále na sobě pracovat
- Komunikační, argumentační, analytické a organizační schopnosti
- Komunikace v AJ
- PC - balíček MS Office, interní systémy
- ŘP - sk.B - aktivní řidič - služební cesty
- Centrála v Nymburce
Reagovat na tuto pozici na kariera.cz
Firma: Advantage Consulting s.r.o.
Kontakt:
Srncová Jana
Telefon:
+420 775474383
Kód: 67750
Místo práce: Praha
Typ úvazku: