Najděme pravou práci pro Vás.

Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.

OBCHODNÍ ŘEDITEL AUTOMOTIVE/AEROSPACE

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost. Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života. Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing. Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Pohybujete se v obchodních aktivitách automotive nebo aerospace a máte zkušenosti s řízením a koučováním obchodního týmu? Ovládáte anglický na pokročilé úrovni, nechybí vám reprezentativní vystupování, energie a chuť posouvat firmu k ještě lepším výsledkům? Pak nám zašlete váš životopis ještě dnes!

Velmi úspěšná výrobní společnost, specializující se na výrobu a prodej drobnějších strojírenských komponentů, příjme zkušeného člověka na pozici

OBCHODNÍ ŘEDITEL AUTOMOTIVE/AEROSPACE

Náplň práce

  • Řízení obchodního týmu + koordinace činností v rámci backoffice.
  • Péče o stávající VIP klientelu + akviziční činnost.
  • Zprocesování složitějších obchodních případů (vyjednávání cen a dalších podmínek).
  • Komunikace v AJ v rámci služebních cest.
  • Analýza konkurence (ceny, produkty, pozice na trhu).
  • Příprava a účast na veletrzích, školení, příprava prezentací, meetingů, marketingových akcí.
  • Spolupráce napříč odděleními (plánování, výroba, TPV, finance).
  • Business development.

Nabízíme

  • Osobní přístup a zázemí silné a stabilní společnosti.
  • Služební auto.
  • 25 dní dovolené + 2 dny Sick day.
  • Dobré platové ohodnocení.
  • Příspěvek na penzijní pojištění.
  • Příspěvek na stravné.
  • Osobní placené volna nad rámec zákoníku práce dle kolektivní smlouvy.
  • Příspěvky na děti (narození dítěte, různé pobyty jako tábory, kurzy...).
  • Příspěvky na služby polikliniky.
  • Možnost jazykového vzdělávání.
  • Zaměstnanecké benefity formou cafeterie.
  • Místo výkonu práce: Uherský Brod

Požadujeme

  • SŠ / VŠ vzdělání ideálně technického směru.
  • Odborníka, s minimálně 5ti letou zkušeností z obdobné pozici a řízením obchodních aktivit na operativní i strategické úrovni na lokálním a zahraničním trhu.
  • Praxe ve vedení lidí.
  • Komunikační a organizační schopnosti.
  • Analytické myšlení, schopnost poradit si v každé situaci.
  • Výborná znalost AJ ( písemná i mluvená ).

logo

Firma: Advantage Consulting s.r.o.

Kontakt: Petr Hykel

Telefon: +420 775787062

Kód: 39796

Místo práce: Zlínský kraj

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr