Najděme pravou práci pro Vás.
Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.
OBCHODNÍ ŘEDITEL/KA VE VELKÉ MEZINÁRODNÍ SPOLEČNOSTI - FM SLUŽBY B2B
Již od roku 2007 společnost PeopleConsulting úspěšně spolupracuje s celou řadou významných klientů z různých oborů. Spolupracujte s námi a můžete získat nabídky od více zaměstnavatelů a pak si jen vybrat tu nejlepší pracovní příležitost pro vás!
Pro našeho klienta hledáme silnou osobnost s jasným tahem na branku, která umí budovat obchodní strategie, přinášet nové business příležitosti a vést svůj tým k výkonům. Pokud máte drive, obchodního ducha a zkušenosti s obchodem a řízením týmu, pak je tohle příležitost pro vás:
OBCHODNÍ ŘEDITEL/KA – LEADER OBCHODU PRO SILNOU MEZINÁRODNÍ SPOLEČNOST (FACILITY MANAGEMENT)
Co bude vaší misí:
-
Odpovědnost za celý obchod společnosti napříč všemi divizemi
-
Řídit, rozvíjet, podporovat svůj obchodní tým a zvyšovat jeho výkonnost
-
Navrhovat a realizovat obchodní strategii – cílem je růst, udržení pozice lídra a ziskovost
-
Získávat nové klienty + pečovat se o klíčové partnery
-
Identifikovat nové příležitosti na trhu, nové tržní segmenty, reagovat na trendy a být o krok napřed
-
Dohlížet nad zpracováním cenových nabídek a výběrových řízení
-
Prezentovat společnost na nejvyšší úrovni – klienti, partneři, management
-
Úzce spolupracovat s dalšími klíčovými týmy a být aktivní součástí boardu včetně návrhů na budoucí strategii firmy
-
Reportovat CEO a Managementu v zahraničí
Očekáváme od vás:
-
Prokazatelné zkušenosti z vedení obchodu v korporátním B2B prostředí (služby v oblasti FM nebo obdobném nízkomaržovém oboru) min. 3 roky jako obchodní ředitel s týmem 5+ lidí ve firmě s min. 400+ zaměstnanců – PODMÍNKA
-
Prokazatelné obchodní výsledky v oblasti akvizic nových obchodních příležitostí, schopnost vyjednávat, ovlivňovat a dodávat výsledky
-
Dobré kontakty v segmentu B2B, možnost získat nové zakázky
-
zkušenosti z oblasti FM či obdobného odvětví velkou výhodou
-
Výborná angličtina podmínkou - denní komunikace se zahraničním managementem
-
Čeština nebo slovenština podmínkou – denní komunikace s týmem
-
Řidičský průkaz sk. B - aktivní cestování po celé ČR
-
VŠ vzdělání - nejlépe ekonomického směru
-
Dravost, strategické myšlení, energii a proaktivní přístup,– hledáme výsledkově orientovaného leadera, který chce přinést business, ne \"manažera do počtu\"
-
Schopnost hledat nové způsoby, jak zlepšovat obchodní procesy a přinášet hodnotu jak klientům, tak i týmu
-
Dlouhodobý mindset – nechceme někoho „na sezónu“, ale partnera pro růst firmy
-
NEHLEDÁME CEO, INTERIM MANAGERA, ALE DRAVÉHO OBCHODNÍKA S AKTIVNÍMI ZKUŠENOSTMI Z OBCHODU VE SLUŽBÁCH S NÍZKOU MARŽÍ, KTERÝ PŘINESE NOVÝ BUSINESS:-).
Co na vás čeká:
-
Místo v nejužším vedení silné mezinárodní společnosti – lídra na trhu!
-
Možnost podílet se na dlouhodobé strategii a ovlivňovat směřování firmy
-
Široký prostor pro vlastní iniciativu, nové nápady a rychlou realizaci změn
-
Výborné finanční ohodnocení včetně vysokých výkonových bonusů
-
Respektující, ale ambiciózní firemní kultura – zkušený, dynamický management, férový přístup
-
Služební vůz, telefon, notebook a další manažerské benefity
-
Mladší kolektiv, který se umí hecnout – tým lidí s energií a sportovním duchem
-
Jste připraveni přepnout na vyšší rychlost? Pošlete CV a stručný přehled svých úspěchů. Chceme slyšet i reference na vaše předchozí působiště – důvěru budujeme na faktech.
V případě Vašeho zájmu nám, prosím, zašlete Váš strukturovaný profesní životopis v českém a anglickém jazyce spolu s Vašimi prokazatelnými úspěchy. Případně se zaregistrujte zdarma přímo do naší databáze na adrese: www.peopleconsulting.cz. S Vašimi údaji bude nakládáno vždy důvěrně!
Podívejte se i na další pracovní nabídky na www.peopleconsulting.cz. Zde však neinzerujeme všechny aktuální pozice.
Nebudeme-li Vás kontaktovat do dvou týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jiným uchazečům, kteří na základě zaslaného životopisu lépe splňovali požadavky našeho klienta.
Abychom mohli s Vašimi osobními údaji pracovat, je důležité, abyste nám poskytl/a souhlas se zpracováním vašich osobních údajů.
Odpovědí na tuto pracovní nabídku souhlasíte se zpracováním osobních údajů a potvrzujete, že jste měl/a možnost seznámit se informacemi o nakládání s osobními údajizde.
Pokud nám Váš souhlas v rámci GDPR udělit nechcete, prosím uveďte nám tuto informaci v rámci zaslání Vašeho životopisu. Pokud nám souhlas neudělíte, nemůžeme Vám nabízet jiné vhodné a Vašemu profilu odpovídající pracovní nabídky, např. ty, které neinzerujeme. Jestliže Váš profil bude odpovídat požadavkům na pozici některého našeho klienta, budeme Vás nejpozději do 10 dnů kontaktovat. V případě, že náš klient má jiné požadavky na Vámi poptávanou pozici, zvážíme Váš profil na jiné současné nabídky a zařadíme si Váš životopis do naší databáze. Rádi Vás budeme kontaktovat s jinou pracovní nabídkou odpovídající Vašemu profilu a požadavkům klienta.
Těšíme se na budoucí spolupráci a přejeme Vám hezký den.
Váš tým PeopleConsulting
Reagovat na tuto pozici na webu zaměstnavatele
Firma: People Consulting, s.r.o.
Kontakt:
People Consulting
Kód: 13716020
Místo práce: Praha
Typ úvazku: