Najděme pravou práci pro Vás.
Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.
OBCHODNÍ REFERENT/KA | 40.000 Kč
Již 24 let pro klienty vyhledáváme zaměstnance na pozice v managementu, obchodu, technické a administrativní pozice, specialisty různých oborů. Databáze ANEX a široká personální inzerce.
Pro významného klienta, společnost zabývající se prodejem zdravotnické techniky a gastro vybavení, hledáme kandidáty/ky na pozici Obchodní referent.
Náplň práce: Firemní administrativa, objednávání zboží a příprava smluv, příprava dokumentace k realizaci zakázek, fakturace zboží a služeb, řešení reklamací, komunikace s dodavateli, evidence obchodních případů a další administrativní úkoly, řešení požadavků obchodních zástupců.
Očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání
- minimálně 3 roky praxe na administrativně obchodní pozici
- znalost AJ
- praxi v administrativě
- spolehlivost, samostatnost a důslednost
- příjemnou komunikativní osobnost
- uživatelskou práci s MS Office, tabulky
- přivítáme reference a foto
Nabízíme:
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- nástup ihned nebo dle dohody
- nástupní mzdu 35 - 40.000 Kč
- flexibilní pracovní dobu
- 5 týdnu dovolené
- práci v příjemném kolektivu
- vzdělávání a osobní rozvoj
- příspěvek na stravování
- nadstandardní preventivní zdravotní péči
- 50% slevu do 4* wellness hotelu v horách
- firemní akce a aktivity
- perspektivu v rostoucí dynamické společnosti
Reagovat na tuto pozici na kariera.cz
Firma: ANEX personální agentura, Věra Pietrasová
Kontakt:
PhDr. Markéta Šnýdrová, PhD.
Telefon: 606057607
Kód: 549
Místo práce: Praha 3
Typ úvazku: hlavní pracovní poměr
Plat: 35000 - 40000 Kč/měsíc