Najděme pravou práci pro Vás.

Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.

Obchodní referent/ka s FJ | blízko Plzně

Co bude hlavní náplní práce?

  • Péče o svěřené zákazníky a budování dlouhodobých vztahů
  • Každodenní komunikace v ve francouzštině
  • Koordinace zakázek napříč odděleními (výroba, plánování, nákup atd.)
  • Zajištění bezproblémového průběhu celého procesu – od objednávky až po fakturaci
  • Kontrola správnosti a úplnosti podkladů
  • Řešení operativních úkolů souvisejících s realizací zakázek
  • Spolupráce na zajištění kvality a dodržování interních procesů

NABÍZÍME

  • 25 dní dovolené
  • flexibilní pracovní doba (core 9-14)
  • příspěvek na penzijní pojištění
  • po zkušební době pravidelný homeoffice 2dny/týden
  • závodní stravování
  • parkovací místa

POŽADUJEME

  • min. SŠ vzdělání
  • komunikativní úroveň francouzštiny - nesmíš se bát mluvit a jednat se zákazníky/dodvateli
  • MS Office na pokročilé úrovni - budeš dělat reporty, pracovat s daty
  • organizační dovednosti, samostatnost

DALŠÍ POŽADAVKY

  • francouzština (B2 - pokročilý)
  • čeština (C2 - expert)

Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Reagovat na tuto pozici na webu zaměstnavatele

Firma: Grafton Recruitment s.r.o.

Kód: 9-1-414478

Místo práce: Plzeňský kraj

Typ úvazku: