Najděme pravou práci pro Vás.

Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.

Obchodní referent/ka s FJ | dobrá dostupnost | nedaleko Plzně

Co bude hlavní náplní práce?

  • Péče o svěřené zákazníky a budování dlouhodobých vztahů
  • Každodenní komunikace v ve francouzštině
  • Koordinace zakázek napříč odděleními (výroba, plánování, nákup atd.)
  • Zajištění bezproblémového průběhu celého procesu – od objednávky až po fakturaci
  • Kontrola správnosti a úplnosti podkladů
  • Řešení operativních úkolů souvisejících s realizací zakázek
  • Spolupráce na zajištění kvality a dodržování interních procesů

NABÍZÍME

  • 25 dní dovolené
  • flexibilní pracovní doba (core 9-14)
  • občasný homeoffice
  • služební telefon a notebook
  • příspěvek na penzijní pojištění
  • příspěvek na stravování

POŽADUJEME

  • min. SŠ vzdělání
  • komunikativní úroveň francouzštiny - nesmíš se bát mluvit a jednat se zákazníky/dodavateli
  • MS Office na pokročilé úrovni - budeš dělat reporty, pracovat s daty
  • organizační dovednosti, samostatnost

DALŠÍ POŽADAVKY

  • francouzština (B2 - pokročilý)
  • čeština (C2 - expert)

Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Reagovat na tuto pozici na webu zaměstnavatele

Firma: Grafton Recruitment s.r.o.

Telefon: +420 601 204 553

Kód: 1001056

Místo práce: Plzeň - město

Typ úvazku: