Najděme pravou práci pro Vás.
Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.
Obchodní referent/ka s FJ | dobrá dostupnost | nedaleko Plzně
Co bude hlavní náplní práce?
- Péče o svěřené zákazníky a budování dlouhodobých vztahů
- Každodenní komunikace v ve francouzštině
- Koordinace zakázek napříč odděleními (výroba, plánování, nákup atd.)
- Zajištění bezproblémového průběhu celého procesu – od objednávky až po fakturaci
- Kontrola správnosti a úplnosti podkladů
- Řešení operativních úkolů souvisejících s realizací zakázek
- Spolupráce na zajištění kvality a dodržování interních procesů
NABÍZÍME
- 25 dní dovolené
- flexibilní pracovní doba (core 9-14)
- občasný homeoffice
- služební telefon a notebook
- příspěvek na penzijní pojištění
- příspěvek na stravování
POŽADUJEME
- min. SŠ vzdělání
- komunikativní úroveň francouzštiny - nesmíš se bát mluvit a jednat se zákazníky/dodavateli
- MS Office na pokročilé úrovni - budeš dělat reporty, pracovat s daty
- organizační dovednosti, samostatnost
DALŠÍ POŽADAVKY
- francouzština (B2 - pokročilý)
- čeština (C2 - expert)
Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search
Reagovat na tuto pozici na webu zaměstnavatele
Firma: Grafton Recruitment s.r.o.
Telefon:
+420 601 204 553
Kód: 1001056
Místo práce: Plzeň - město
Typ úvazku: