Najděme pravou práci pro Vás.

Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.

Odborný referent/rada Oddělení kontrolního I

Služba zahrnuje zejména následující činnosti:

  • Zajišťuje agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění v rozsahu své působnosti.
  • Provádí potřebné procesní úkony podle daňového řádu, správního řádu a jiných souvisejících právních předpisů. Vydává rozhodnutí v prvním stupni daňového řízení a ve správním řízení.
  • Zajišťuje výkon správy daní v souladu s příslušnými právními předpisy. Provádí postupy při správě daní podle daňového řádu, a to daňovou kontrolu, vyhledávací činnost, místní šetření, a postupy k odstranění pochybností u všech druhů daní. Stanovuje záznamní povinnosti a ukládá pokuty.
  • Vyhotovuje zprávy o daňových kontrolách a místních šetřeních, vyhotovuje protokoly o projednání s daňovým subjektem, případně se třetími osobami, vyhotovuje úřední záznamy o průběhu postupu k odstranění pochybností.
  • Zpracovává podklady potřebné pro řízení o řádných a mimořádných opravných prostředcích.

Požadujeme:

  • vyšší odborné vzdělání nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu;
  • bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost,

Co Vám nabízíme:

  • místo výkonu: Brno
  • zajímavá a odborná práce v kvalifikovaném kolektivu
  • stabilita a zázemí ve velké státní organizaci
  • motivační ohodnocení
  • pružná pracovní doba
  • 25 dní dovolené
  • 5 dní indispozičního volna
  • příspěvek na stravování
  • čerpání individuálních příspěvků z FKSP (např. na penzijní připojištění, stravování nebo Cafeterii)
  • rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních
  • letní tábor pro děti zaměstnanců
  • víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky
  • možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
  • propracovaný vzdělávací program

Platové podmínky:

  • platový tarif v rozmezí od 21 710,- Kč do 31 820,- Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
  • osobní příplatek od 1 591,- Kč do 4 773,-,- Kč,
  • zvláštní příplatek ve výši 3 800 Kč,
  • možnost výkonnostních a cílových odměn

Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na:

https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9685782

Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 30. dubna 2024, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Finanční úřad pro Jihomoravský kraj, nám. Svobody 4, 602 00, Brno, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu (podatelna3000@fs.mfcr.cz) nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky (qdhny4c).

Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny.

Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo 300618 – odborný referent/vrchní referent Oddělení kontrolního I Odbor kontrolní“.

Firma: Generální finanční ředitelství

Kontakt: Radka SEMMELBAUEROVÁ DiS.
Lazarská 15/7, 117 22 Praha 1 - Nové Město

Telefon: 296854398

Kód: 300618

Místo práce: Brno

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr