Najděme pravou práci pro Vás.

Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.

Odborný referent/vrchní referent v Oddělení kontrolním II

Služba zahrnuje zejména následující činnosti:

  • Zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých.
  • Provádění postupů při správě daní podle daňového řádu, tj. vyhledávací činnosti, místní šetření, daňové kontroly, postupy k odstranění pochybností, kontroly účetnictví se zaměřením na daň z přidané hodnoty a daň z příjmů právnických osob.

Požadujeme:

  • střední vzdělání s maturitní zkouškou nebo vyšší odborné vzdělání
  • bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost,

Co Vám nabízíme:

  • místo výkonu: Semily
  • zajímavá a odborná práce v kvalifikovaném kolektivu
  • stabilita a zázemí ve velké státní organizaci
  • motivační ohodnocení
  • pružná pracovní doba
  • 25 dní dovolené
  • 5 dní indispozičního volna
  • příspěvek na stravování
  • čerpání individuálních příspěvků z FKSP (např. na penzijní připojištění, stravování nebo Cafeterii)
  • rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních
  • letní tábor pro děti zaměstnanců
  • víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky
  • možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
  • propracovaný vzdělávací program

Platové podmínky:

  • platový tarif v rozmezí od 21 710 Kč do 31 820 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
  • osobní příplatek od 1 591 Kč do 4 773 Kč,
  • zvláštní příplatek ve výši 3 800 Kč podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
  • možnost výkonnostních a cílových odměn

Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na:

https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9688860

Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 29. dubna 2024, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Finanční úřad pro Liberecký kraj, 1. máje 97, Liberec 460 02, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu podatelna2600@fs.mfcr.cz nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID datové schránky služebního úřadu: zcqn2bf.

Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny.

Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo SM č. 260487 – ÚzP v Semilech“.

Firma: Generální finanční ředitelství

Kontakt: Radka SEMMELBAUEROVÁ DiS.
Lazarská 15/7, 117 22 Praha 1 - Nové Město

Telefon: 296854398

Kód: 260487

Místo práce: Semily

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr