Najděme pravou práci pro Vás.

Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.

Odborný/vrchní referent v Oddělení vyměřovacím IV

Služba zahrnuje zejména následující činnosti:

  • Zajišťování agendy daňového řízení a správy daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění.
  • Provádění postupů při správě daní dle daňového řádu (např. postupy k odstranění pochybností či místní šetření).
  • Práce s informačním systémem pro správu daní:
  1.  Zpracování daňových tvrzení, stanovení správné výše daňových povinností, příslušenství daní, případně pokut,
  2. Vydávání rozhodnutí ve věci posečkání daně, povolování splátek a odepsání daně z důvodu nedobytnosti a prekluze,
  3. Vyřizování žádostí a zpracování stanovisek či rozhodnutí,
  •  Výkon služby spočívající v rozhodování v daňovém a správním řízení.

Požadujeme:

  • upřednostňujeme uchazeče s ekonomickým vzděláním s orientací v daňových i účetních předpisech a problematice DPH.
  • organizační schopnosti, pečlivost, důslednost,
  • orientace v daňovém řízení,
  • schopnost analytického a logického myšlení,
  • dobrá znalost práce s PC (MS Office - word, excel, outlook),
  • komunikativnost, flexibilita,
  • psychická odolnost,
  • bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost,
  • ŘP skupiny B výhodou.

Co Vám nabízíme

  • místo výkonu: Trutnov
  • zajímavá a odborná práce v kvalifikovaném kolektivu
  • stabilita a zázemí ve velké státní organizaci
  • motivační ohodnocení
  • pružná pracovní doba
  • 25 dní dovolené
  • 5 dní indispozičního volna
  • příspěvek na stravování
  • čerpání individuálních příspěvků z FKSP (např. na penzijní připojištění, stravování nebo Cafeterii)
  • rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních
  • letní tábor pro děti zaměstnanců
  • víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky
  • možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
  • propracovaný vzdělávací program

Platové podmínky:

  • platový tarif v rozmezí od 21 710 Kč do 31 820 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
  • osobní příplatek od 1 591 Kč do 4 773 Kč,
  • zvláštní příplatek ve výši 2 150 Kč podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
  • možnost výkonnostních a cílových odměn

Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na:

https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9685119

Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 17. dubna 2024, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Finanční úřad pro Královéhradecký kraj, Horova 17, 500 02 Hradec Králové nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu podatelna2700@fs.mfcr.cz nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky služebního úřadu ID: fj8ny4i.

Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny.

Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo č. 271001 – odborný referent / vrchní referent - Oddělení vyměřovacího IV“. 

Firma: Generální finanční ředitelství

Kontakt: Radka SEMMELBAUEROVÁ DiS.
Lazarská 15/7, 117 22 Praha 1 - Nové Město

Telefon: 296854398

Kód: 271001

Místo práce: Trutnov

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr