Najděme pravou práci pro Vás.

Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.

Office Coordinator

  • Podpora generálního ředitele (GŘ je expat, tj. anglický jazyk budete využívat denně)
  • Zabezpečení plynulého chodu kanceláře
  • Pomoc řediteli s HR agendou (např.: kontrola výdajů, docházka, nábor, atd.)
  • Péče o vozový park, správa mobilních telefonů
  • Vyřizování korespondence/pošty, e-mailů, telefonátů
  • Příprava podkladů pro účetní
  • Komunikace s úřady, bankami atd.
  • Spolupráce s kolegy z jiných oddělení
  • Pomoc s dalšími ad-hoc úkoly (např.: koordinace auditu, jednání s logistickými společnostmi, příprava tendrů apod.)

POŽADUJEME

  • Máte relevantní pracovní zkušenosti z oblasti administrativy
  • Vaše angličtina je na pokročilé úrovni, čeština na úrovni rodilého mluvčího
  • Ovládáte MS Office
  • Jste příjemná, komunikativní a zodpovědná osoba, která si umí zorganizovat svůj čas a práci
  • Mezi Vaše silné stránky patří pečlivý pracovní přístup, výkonnost, proaktivita a schopnost samostatné práce

NABÍZÍME

  • Menší společnost (nejedná se o žádný korporát)
  • Příjemné pracovní prostředí
  • Komplexní administrativní pozici
  • Možnost využití angličtiny na denní bázi
  • HPP na dobu určitou s dlouhodobou perspektivou a nástupem dle Vašich možností
  • Mzdu dle Vašich zkušeností
  • Sick days
  • Stravenkový paušál
  • Hezkou kancelář na Praze 6 (kousek od Ladronky)

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Reagovat na tuto pozici na webu zaměstnavatele

logo

Firma: ManpowerGroup s.r.o.

Kontakt: Daniela Andaházyová
Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1

Telefon: +420 731 643 730
+420 731 643 730

Kód: 53791

Místo práce: Praha

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr