Najděme pravou práci pro Vás.
Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.
OFFICE MANAGER| OLOMOUC
Grafton Recruitment byl založen v roce 1982 a patří k předním dodavatelům personálního poradenství. Je jednou z největších nezávislých evropských firem, která vyhledává zaměstnance napříč všemi sektory a pracovními pozicemi. V ČR nás můžete navštívit na 14 pobočkách. Více na www.grafton.cz
Máš SŠ vzdělání a zkušenosti z administrativních pozic? Máš organizační schopnosti a dokážeš zvládat více úkolů najednou? Tak mi pošli své CV!
Náplň práce
- zajištění efektivního chodu sekretariátu a administrativní podpory
- odpovědnost za organizaci schůzek
- zápisy z porad
- správa rejstříku smluv, odpovědnost za vedení a organizaci archivu, správa vnitřních předpisů, správa intranetu společnosti
- nákup kancelářských potřeb a vybavení
- vedení jednoho zaměstnance (recepční)
NABÍZÍME
- 5 týdnů dovolené
- bonusy
- příspěvek na stravování
- příspěvek na penzijní připojištění
POŽADUJEME
- min. SŠ vzdělání
- zkušenosti v advokátní kanceláři na pozici sekretářka/asistentka/vedoucí sekretariátu vítány
- pokročilá znalost MS Office
- organizační schopnosti
Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search
Reagovat na tuto pozici na webu zaměstnavatele
Firma: Grafton Recruitment s.r.o.
Telefon:
(+420) 584 108 780
Kód: 12-1-413188
Místo práce: Olomouc
Typ úvazku: hlavní pracovní poměr