Najděme pravou práci pro Vás.

Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.

OFFICE MANAGER| OLOMOUC

Grafton Recruitment byl založen v roce 1982 a patří k předním dodavatelům personálního poradenství. Je jednou z největších nezávislých evropských firem, která vyhledává zaměstnance napříč všemi sektory a pracovními pozicemi. V ČR nás můžete navštívit na 14 pobočkách. Více na www.grafton.cz

Máš SŠ vzdělání a zkušenosti z administrativních pozic? Máš organizační schopnosti a dokážeš zvládat více úkolů najednou? Tak mi pošli své CV!

Náplň práce

  • zajištění efektivního chodu sekretariátu a administrativní podpory
  • odpovědnost za organizaci schůzek
  • zápisy z porad
  • správa rejstříku smluv, odpovědnost za vedení a organizaci archivu, správa vnitřních předpisů, správa intranetu společnosti
  • nákup kancelářských potřeb a vybavení
  • vedení jednoho zaměstnance (recepční)

NABÍZÍME

  • 5 týdnů dovolené
  • bonusy
  • příspěvek na stravování
  • příspěvek na penzijní připojištění

POŽADUJEME

  • min. SŠ vzdělání
  • zkušenosti v advokátní kanceláři na pozici sekretářka/asistentka/vedoucí sekretariátu vítány
  • pokročilá znalost MS Office
  • organizační schopnosti

Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Reagovat na tuto pozici na webu zaměstnavatele

logo

Firma: Grafton Recruitment s.r.o.

Telefon: (+420) 584 108 780

Kód: 12-1-413188

Místo práce: Olomouc

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr