Najděme pravou práci pro Vás.

Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.

Personalistka / Personalista - Retailové prodejny - mzda 40 000 - 60 000 Kč

Jsme jedním z nejúspěšnějších partnerů významného mobilního operátora a provozujeme síť retailových prodejen zaměřených na prodej a servis mobilních telefonů, tarifů a příslušenství napříč Českou republikou. Je nás zhruba 100 a zakládáme si na tom, že táhneme za jeden provaz, rosteme z vlastních řad a dáváme zákazníkům maximální péči.

HR u nás dlouho fungovalo „organicky“ – část agendy měl majitel, část manažeři poboček. Teď nastal čas dát personalistice jasný rámec, řád a systém. A právě proto hledáme samostatnou personalistku / personalistu, která/ý se stane srdcem HR a oporou pro manažery i zaměstnance.

Co bude vaší hlavní náplní:

  • Kompletní nábor zaměstnanců od A do Z
  • Spolupráce s manažery při tvorbě profilů pozic
  • Inzerce, prvotní výběr, telefonické i osobní pohovory
  • Osobní pohovory přímo na pobočkách (Severní, Východní a Střední Čechy)
  • Příprava pracovněprávní dokumentace (smlouvy, dodatky, personální evidence, podklady pro mzdy, benefity)
  • Komunikace se mzdovou účetní
  • Podpora zaměstnanců v HR otázkách
  • Návrh rozvojových plánů a organizace školení
  • Postupné nastavování a sjednocování HR procesů

Co od nás můžete očekávat:

  • Hlavní pracovní poměr, plný úvazek
  • Mzdu 40 000 – 60 000 Kč dle zkušeností
  • 5 týdnů dovolené
  • Stravenkový paušál / stravenky 200 Kč / den
  • Mobil, notebook a pracovní vybavení dle domluvy
  • Možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu
  • Teambuildingy a pravidelná firemní setkání
  • Zázemí kanceláře v Náchodě
  • Smysluplnou roli, kde budete mít reálný vliv na fungování firmy

Jak si vás představujeme:

  • Máte minimálně 2 roky zkušeností v HR, ideálně v kombinaci nábor + administrativa
  • Orientujete se v zákoníku práce (a když si nejste jistí, umíte si informace dohledat)
  • Jste samostatná/ý a nebojíte se navrhovat zlepšení
  • Komunikace s lidmi vás baví
  • MS Office ovládáte bez potíží
  • Jste pečlivá/ý, systematická/ý a máte ráda/rád pořádek
  • Administrativa vám nevadí – některé dny u ní strávíte většinu času
  • Máte chuť se neustále učit a rozvíjet
  • Český jazyk ovládáte na úrovni rodilého mluvčího

Ozvěte se nám a pošlete svůj životopis! My vám zavoláme, společně probereme detaily a další kroky. Vyhrazujeme si právo kontaktovat pouze uchazeče, kteří vyhovují požadavkům pro postup do užšího kola. Držíme vám palce!

Firma: Novitim s.r.o.

Kontakt: Blanka Sedlová

Telefon: 732 708 666

Místo práce: Náchod

Typ úvazku: