Najděme pravou práci pro Vás.

Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.

Recepční ve farmaceutické společnosti - krásné kanceláře v Karlíně

  • budete spravovat e-mailovou schránku, odpovídat na dotazy a přeposílat maily na příslušné oddělení
  • klienti, obchodní partneři či zdravotnický personál vás bude kontaktovat i telefonicky, budete tedy na základě dotazů přepojovat hovory na ty správné zaměstnance
  • súsměvem přivítáte příchozí návštěvy, které usadíte vmeetingové místnosti a nabídnete jim nápoj či drobné občerstvení
  • vpřípadě větších jednání objednáte pohoštění od cateringové společnosti a společně vše připravíte vmeetingové místnosti a nachystáte nádobí a příbory
  • do kanceláří denně dochází zaměstnanci úklidové služby, ale i přes to, je potřeba 1-2x za den srovnat nádobí vmyčce a zapnout ji
  • budete zpracovávat faktury vrámci oddělení facility managementu, kam budete spadat i vy, nicméně se jedná o velmi jednoduché fakturace
  • vaším úkolem bude i správa vozového parku, tedy budete úzce spolupracovat sdodavatelem, který se o všechna auta stará, od vás se bude vyžadovat evidence vozidel a komunikace se zaměstnanci, kteří služební vozy využívají
  • nemine vás ani drobný úklid; průběžně kontrolujete, že jsou kanceláře čisté a uklizené, případně zvednete nějaký ten list vedle květináče, utřete flek na kuchyňské lince, seberete papírek, který se válí na zemi…
  • dále běžná agenda recepční: převzetí zásilek od kurýrů, skenování a kopírování dokumentů, objednávání kancelářských potřeb, evidence návštěv a další adhoc činnosti

POŽADUJEME

  • máte reprezentativní vystupování
  • nebojíte se mluvit anglicky, občas se budete potřebovat domluvit na běžných věcech s cizinci (písemně, telefonicky i osobně)
  • umíte si vše výborně zorganizovat, převzít zodpovědnost za danou agendu a samostatně si ji řídit
  • pracovní doba recepce po-pá 8:00 – 16:00 při provozu jedné recepční, 7:30 – 17:00 při střídání dvou recepčních, bude upřesněno na pohovoru

NABÍZÍME

  • mzdové ohodnocení na základě vašich zkušeností
  • 13. plat
  • 25 dní dovolené
  • 3 sickdays
  • stravenky v hodnotě 120 Kč na den
  • příspěvky do Cafeterie 20 000 Kč ročně
  • příspěvky na penzijní či životní pojištění
  • pravidelné vzdělávací kurzy a školení
  • občerstvení na pracovišti
  • teambuildingy
  • velmi přátelské pracovní prostředí a moc fajn kolegové
  • moderní kanceláře v krásné administrativní budově v blízkosti centra Prahy
  • spolupráce na HPP na dobu neurčitou
  • nástup možný ihned nebo nejpozději v květnu 2024

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Reagovat na tuto pozici na webu zaměstnavatele

logo

Firma: ManpowerGroup s.r.o.

Kontakt: Andrea Bolvanová
Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1

Telefon: +420 728 275 980
+420 728 275 980

Kód: 53199

Místo práce: Praha

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr