Najděme pravou práci pro Vás.
Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.
Recepční ve farmaceutické společnosti - krásné kanceláře v Karlíně
- budete spravovat e-mailovou schránku, odpovídat na dotazy a přeposílat maily na příslušné oddělení
- klienti, obchodní partneři či zdravotnický personál vás bude kontaktovat i telefonicky, budete tedy na základě dotazů přepojovat hovory na ty správné zaměstnance
- súsměvem přivítáte příchozí návštěvy, které usadíte vmeetingové místnosti a nabídnete jim nápoj či drobné občerstvení
- vpřípadě větších jednání objednáte pohoštění od cateringové společnosti a společně vše připravíte vmeetingové místnosti a nachystáte nádobí a příbory
- do kanceláří denně dochází zaměstnanci úklidové služby, ale i přes to, je potřeba 1-2x za den srovnat nádobí vmyčce a zapnout ji
- budete zpracovávat faktury vrámci oddělení facility managementu, kam budete spadat i vy, nicméně se jedná o velmi jednoduché fakturace
- vaším úkolem bude i správa vozového parku, tedy budete úzce spolupracovat sdodavatelem, který se o všechna auta stará, od vás se bude vyžadovat evidence vozidel a komunikace se zaměstnanci, kteří služební vozy využívají
- nemine vás ani drobný úklid; průběžně kontrolujete, že jsou kanceláře čisté a uklizené, případně zvednete nějaký ten list vedle květináče, utřete flek na kuchyňské lince, seberete papírek, který se válí na zemi…
- dále běžná agenda recepční: převzetí zásilek od kurýrů, skenování a kopírování dokumentů, objednávání kancelářských potřeb, evidence návštěv a další adhoc činnosti
POŽADUJEME
- máte reprezentativní vystupování
- nebojíte se mluvit anglicky, občas se budete potřebovat domluvit na běžných věcech s cizinci (písemně, telefonicky i osobně)
- umíte si vše výborně zorganizovat, převzít zodpovědnost za danou agendu a samostatně si ji řídit
- pracovní doba recepce po-pá 8:00 – 16:00 při provozu jedné recepční, 7:30 – 17:00 při střídání dvou recepčních, bude upřesněno na pohovoru
NABÍZÍME
- mzdové ohodnocení na základě vašich zkušeností
- 13. plat
- 25 dní dovolené
- 3 sickdays
- stravenky v hodnotě 120 Kč na den
- příspěvky do Cafeterie 20 000 Kč ročně
- příspěvky na penzijní či životní pojištění
- pravidelné vzdělávací kurzy a školení
- občerstvení na pracovišti
- teambuildingy
- velmi přátelské pracovní prostředí a moc fajn kolegové
- moderní kanceláře v krásné administrativní budově v blízkosti centra Prahy
- spolupráce na HPP na dobu neurčitou
- nástup možný ihned nebo nejpozději v květnu 2024
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Reagovat na tuto pozici na webu zaměstnavatele
Firma: ManpowerGroup s.r.o.
Kontakt:
Andrea Bolvanová
Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1
Telefon:
+420 728 275 980
+420 728 275 980
Kód: 53199
Místo práce: Praha
Typ úvazku: hlavní pracovní poměr