Najděme pravou práci pro Vás.
Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.
Referent/ka hospodaření s majetkem státu a úz.samosp.celků, Gen.fin.ředitelství
Generální finanční ředitelství hledá pracovníka do Oddělení hospodářské správy, Sekce ekonomiky
Platová třída: 12
Místo výkonu služby: Hradec Králové
Typ pracovního poměru: pracovní poměr v režimu zákoníku práce - práce na plný úvazek
Požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání nebo vyšší odborné vzdělání (stavebního zaměření výhodou)
Plat: 28 650 do 41 520 Kč/měsíc
+ možnost výkonnostních odměn
+ možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci
Předpokládaným dnem nástupu na služební místo je 1. srpen 2025.
Žádosti doručit nejpozději do 30.7.2025 viz postup uvedený na stránkách Finanční správy:
Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa
Charakteristika činnosti:
- kontrola stavebně technického stavu budov v majetku GFŘ včetně technologických zařízení (v regionální působnosti Královehradeckého a Pardubického kraje)
- zpracování přehledu o stavebně technickém stavu budov v oblasti zajišťování stavebních oprav a údržby
- v rozsahu stanoveném zvláštním předpisem posuzování požadavků na opravy těchto objektů a technologických zařízení
- v rámci své působnosti příprava podkladů pro zadávání veřejných zakázek týkající se oprav a údržby objektů a technologických zařízení a komplexní zajištění zakázek malého rozsahu týkajících se oprav a údržby objektů a technologických zařízení
- odpovědnost za sestavení návrhu plánu oprav pro dané rozpočtové období v rámci regionální působnosti, stanovení předpokládané finanční náročnosti na tyto opravy a údržbu
- provádění úkonů zadavatele ve výběrovém řízení u oprav vyžadujících odborné znalosti z oblasti stavební, dohled nad realizací těchto oprav
- zajištění realizace oprav budov a jejich technologických zařízení, dozor průběhu realizace oprav, přebírání provedené práce, kontrola plnění smluvních podmínek, kontrola souladu projektové dokumentace se skutečně provedenými pracemi, navrhování opatření k odstranění nedostatků, provádění kontrol čerpání rozpočtu na danou akci,
- plnění dílčích úkolů v souvislosti s realizací investičních akcí realizovaných Odborem správy majetku a investic (účast při předání a převzetí staveniště, účast na kontrolním dni stavby, vyjadřování se ke stavbám cizích investorů
Nabízíme:
pružná služební doba,
25 dní dovolené,
5 dní indispozičního volna,
1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí,
až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům,
příspěvek na stravování,
čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie),
rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních,
letní tábor pro děti zaměstnanců,
víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky),
možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven.
Přihlášky do výběrového řízení
formou strukturovaného profesního životopisu zaměřeného na předchozí praxi a motivačního dopisu zasílejte
do 30.7.2025 na e-mail: michaela.dzuganova@fs.gov.cz
do předmětu e-mailu uveďte: VŘ 702259 (PP)
nebo na adresu:
Generální finanční ředitelství
Sekce ekonomiky - Odbor hospodářské správy
Oddělení hospodářské správy v Hradci Králové
VŘ 702259 (PP) - k rukám Mgr. Michaely Džuganové
Horova 17
500 02 Hradec Králové
kontaktní osoba: Mgr. Michaela Džuganovátelefon: +420 495 851 253
Reagovat na tuto pozici na kariera.cz
Firma: Generální finanční ředitelství
Kontakt:
Mgr. Michaela Džuganová
Telefon:
495851253
Místo práce: Hradec Králové
Typ úvazku: