Najděme pravou práci pro Vás.

Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.

Referent odbytu

Hledáme posilu obchodního týmu výrobní firmy, který/á bude zodpovědný/á za každodenní komunikaci s našimi obchodními partnery, včetně těch zahraničních. Pokud ovládáte angličtinu nebo němčinu na komunikativní úrovni, máte obchodního ducha, zkušenost s obchodní administrativou a chuť učit se novým věcem, rádi vás přivítáme!

  • každodenní komunikace se zákazníky 
  • zpracování objednávek a jejich zadávání do systému
  • koordinace dodávek a řešení logistických požadavků
  • úzká spolupráce s výrobou, skladem a obchodním oddělením
  • péče o stávající zákazníky a podpora při rozvoji nových obchodních příležitostí

POŽADUJEME:

  • min. SŠ vzdělání
  • komunikativní znalost angličtiny nebo němčiny (slovem i písmem)
  • praxi na podobné pozici výhodou
  • dobré komunikační a organizační schopnosti
  • samostatnost, zodpovědnost a pečlivost
  • znalost práce na PC (MS Office, e-mail, interní systémy)

NABÍZÍME:

  • Příspěvek na závodní stravování
  • 25 dní dovolené
  • Příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění
  • Zaměstnanecký program O2 Family
  • Možnost nástupu ihned
  • Flexibilní pracovní dobu

Firma: HOFMANN WIZARD s.r.o.

Kontakt: Marcela Žežulová

Telefon: +420 731 410 280

Kód: A13051

Místo práce: Plzeň

Typ úvazku: